شب را چو گربه ای که بخوابد به دامنم ، من ناز می کنم

در تو پیچیده شبی طوفان ها ؟ / بر تو باریده شبی بارانی ؟ / بر مژگانم آویخته دود / چشمه های باران / به کدام رود به ریخت ؟ /

شب را چو گربه ای که بخوابد به دامنم ، من ناز می کنم

در تو پیچیده شبی طوفان ها ؟ / بر تو باریده شبی بارانی ؟ / بر مژگانم آویخته دود / چشمه های باران / به کدام رود به ریخت ؟ /

. قطعه ادبی . . 8


می خواهم  زین پس آنچه را که می نویسم  جمع آوری کنم  . شاید روزی

تصمیم به چاپ آن  گرفتم  . هر چند دیر بفکرم رسیده  . اما .  در این

بازی باز هم  من برنده خواهم بود .


تنها در اتاقم  سرگردان  . . ساعت هاست پشت میز کارم نشسته

اندیشه می کنم . . می خواهم بنویسم  . اما  ،  از چه  ؟  از که  ؟

از کجا و چگونه  ؟  .   غم در فضای اتاقم  بال گسترده می خندد !!


دلم گرفته . . قلمِ سرکش  .  کاغذ مغرور را تصویر نمی کند  !! .

ذهنم آشفته  است . بلند می شوم پنجره را باز  ،   وجودم را به

نسیم  عطر زندگی  که از پنچره بدرون می وزد  . می سپارم  .


سرشار از نشاطی که زندگی را معنا می کند به میزم نزدیک

می شوم . . که نسیم  ،  پیام  از تو آورده  !! . و من صدای مهربان

تو را می شنوم  . دست هایت را میگیرم . . . صدای نوازشگر


قلمم را می شنوم . . می خواهد بنویسد !! کاغذ با گشاده رویی

برویم لبخند میزند  . و من شروع می کنم تا برای تو بنویسم

 . نازنین . سلام . . . . . .

...........................................................................

.........................................

نظرات 42 + ارسال نظر
نسیم سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 00:04 http://life cycle. Milan blog. Com

یادش بخیر...
ناگهان چه قدر زود دیر میشود.

. درود . ناگهان چه قدر زود دیر می شود . از زنده یاد دکتر
. قیصر امین پور . . ولی یک حقیقت محض است . چقدر زود
. دیر می شود !!!! . و ما آدم ها که نه گوشی برای شنیدن پندی
. و نه چشمی عبرت پذیر داریم . . همیشه در پی قافله . . اما
. نمیرسیم . . جوانیم به سمند شتاب میشد و چون گرد . . .
. نرسیدم !!!! . سپاس از حضور سبز شما .

ونوس جمعه 25 فروردین 1396 ساعت 01:43

اوه
قبل از این پرسش نظر بالا بلندی برایت نوشته بودم
نگو ک فرستاده نشده است....

. درود . گرامی ترین . و نمیدانی چقدر از حضورت شادمان هستم
. براستی ممنونم . و چقدر بد شانسم که کامنت بلند بالایت
. را نصیب نبردم . . مانند همان . [ من همانم
. همان که . . . ] عالی بود و هنوز در خاطرم است . .
. لطف کن و دوباره بنویس . .

یکی از لینک های خان هشتم پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 14:19

اِ سلام تو اینجایی؟؟؟ حداقل شجاعت بخرج میدادی و آدرس به ما میدادی پس خارج رفتنت همه پشم و کشک بود.
با این کارات اگه حق هم با تو بوده باشه طوری رفتار کردی که همه حق رو به طرف مقابلت میدن ولله اون خیلی منطقی تر از تو رفتار کرده و محکم سرجاش موند اما تو با این فرار کردن و پنهانکاریت همه رو به فکر واداشتی . تصادفی تو پیوند های هیچکس دیدمت

. درود . در همین پست . به پاسخی که برای پونه شاهی . شاعر
. عزیز . نوشتم دقت کنید . برداشت ها همه . یک سویی است
. هنوز کسی آنطور که باید . این رفتن را . این تلخ ترین وداع
. را توصیف نکرده است . هر چه هم مینویسم . همان فریادیست
. آنچه البته بجایی نرسد . . می باشد

pooneh پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 07:28 http://poonehshahi.blogsky.com/

سلام و درود
من هم با بانوی خردمند موافقم

. درود . آیا من که از یازده سالگی با اَبر مرد توس و جهان آشنا
. شدم . منی که به . سه هزار سال شاهنشاهی پرافتخار و
. اقتدار ایران زمین عشق میورزم و همه ی این را در خوان
. هشتم یک قالب ساختم . با پست هایی که هر کدام یک خاطره
. در خود دارد . شبانگاه وداع کرده ام . تا دوستان در آرامش
. باشند . گناهکارم ؟؟ . . تاریخ سینما را پست کردم
. از سه سالی که در انجمن حافظ شناسان بودم . پست هایی
. گذاشتم که هرگز کسی ندیده و نخوانده . . از کهکشان
. نوشتم . . از . . اما . برای آرامش دیگران . رفتم . . نام این
. وب . . خود گویاست که در تیرگی آمدم . . . در تو پیچیده
. شبی طوفان ها . . . . الخ . این نشانه درد من از دوری
. خوان هشتم بوده است . با وجود این . . رفتم . آن وقت
. شما . . یک شاعر حساس که باید درکم کنید . . حق را به
. بانوی خردمند میدهید . . متشکرم مهربان .

ساریه چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 22:40

ممنون

. درود . کاری در خور تشکر و سپاس انجام نداده ام .
. این لطف شماست .

sariye چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 21:04

تولدم تموم شد دریغ از ی تبریک خالی....
شعر ک بماند

. درود . اصلا . . امروز بد شانسی اوردم . . و دیرتر از هر
. روز از شرکت بیرون امدم . کار فوق العاده زیاد بود !!
. خوشحالم با یک سروده کوچک . زمینی شدنت را . . ای
. فرشته آسمانی تبریک گفته ام

هیچکس چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 18:17 http://marzeghalb.blogsky.com

لطفا از پنج آپ جدیدم دیدن کنید

هیچکس چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 17:05 http://marzeghalb.blogsky.com/

لطفا به بزرگی خودتون اجازه ندید گاهی وقتا نامتوجهی من باعث بشه که راهنماییم نکنید من قدرتونو می دونم کار خودمم بلدم ایرادایی رو که نمی تونم اصلاح کنم به جوونیم ببخشید

. درود . خیلی ممنون شما لطف دارین . تصور نمی کنم . واجد
. آن بضاعت و دانش و تجربه ای باشم که شما را راهنمایی
. کنم . که بعضا شما بهتر و بیشتر از من میدانید

هیچکس چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 17:01 http://marzeghalb.blogsky.com/

عذر می خوام بد حرف زدم

. درود . . . . . بد حرف زدم )) . کجا ؟؟ . همه ی
. نوشته های شما عالی بوده . و از خواندش لذت برده ام
. ممنون دوست خوبم . اصلا خودتان را ناراحت نکنید

هیچکس چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 16:59 http://marzeghalb.blogsky.com/

از نظر من اشکالی نداره شما متن وبلاگمو چکش کاری کنید برای خودتون استفاده کنید ولی بعید می دونم غرورتون اجازه بده

. درود . نخیر با نوشته دیگران کاری ندارم . که تکه هایی از
. قطعه های ادبی خودم را برایم می نویسند .
. غرور تنها وسیله ایست که مانع فهم و دانش شما می شود
. در برابر من . . غرور در کهکشانی دیگر است .
. ممنون از وقتی که برایم گذاشتید

sariye چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 16:28

ممنون

. درود . تولد شما را اینجا تبریک بگویم . . یا در وب چون
. گلستان خودتان ؟؟ . و چرا . . شکلک ناراحت ؟؟ . مگر چه
. شده ؟؟ . . . ایامتان بخوبی و خوشی و خندان

ستایش چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 13:19 http://www.seta2013.blogfa.com

درود
نفرمایید من پیش شما مثل محصلم در مقابل استاد
ممنون از تعریفتون
به نظرم همونطور که گفتین استعداد ذاتی این نوشتن من
از اونجایی که اینجا ایران است پس نباید تعجب کنید از اینکه رشته ام تجربیه!!!
موفق باشید

. درود . از لطف و محبت شما ممنون . اغراق فرمودید .
. آری استعداد خدایی دارید . . . تجربی ؟؟!! . این که خیلی
. عالیه

هیچکس چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 12:35 http://marzeghalb.blogsky.com/

ممنون همه ی حرفاتون درسته جز یکیش من همیشه روی پای خودم وایمسم لطفا اگه فهم چیزی براتون سخت بود تحقیرش نکنید

. درود . نه تنها در وب شما . که هر روز و در برخوردهایم هزاران
. مسله است که فهم اش برایم مشکل است . و هرگز هم تحقیرش
. نکرده ام . . باید تلاشم را بیشتر کنم . تا درک کنم . تا بفهمم .
. تا گور دانش بجوی

هیچکس چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 12:30 http://marzeghalb.blogsky.com/

پست سلام سبز جمله بندیش خیلی ساده است جبار و متکبر هم از اسماء خداست که همه میدونن فقط شاید خیلیا حسشو تجربه نکردن

. درود . گرامی . آری چیدمان کلمات ساده . . اما . من تا بحال
. نمی دانستم که نام خداوند است . بنابرای شما بمن آموختی
. و این چنین است که . استاد بنده شده اید .

pooneh چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 11:38 http://poonehshahi.blogsky.com/

سلام و درود

روز و روزهاتون مبارک

مگه بد شد بانوی خردمند پیداتون کرد

پستای شما رو دوتاش هنوز تایید نکردم

اگه اجازه بدید تایید کنم

. درود . نمیدانم چه کسی به بانوی خردمند . اینجا را گفته
. است . [ او ] سخت دلخور است . . شما چرا با [ آموزگاری
. بنام . . زهرا . . ارتباط نداری ؟؟ ] برای ایشان نوشتم تا پا
. در میانی کند . بیشتر عصبانی شده اند . . شما از من بگو
. دلایلم قانع کننده است . برای رفتن . . اما . او قبول نمی
. کند . . برایش یک غزل ساختم . . در وب خودش تائید
. نمی کند . برای شما می نویسم . . متشکرم . .
. دیگر مسله ای نیست . تائید کنید . . نیز . سعی کنید
. قانعش کنید . که من باید . می رفتم . باز هم متشکرم

نوش آفرین چهارشنبه 23 فروردین 1396 ساعت 01:14 http://www.nrar72.blogfa.com

سلام پدر آینده



[گل]روزت مبارک[گل]

. درود . . . پدر آینده . . . . باشد شما
. اینطور فرض کن . . متشکرم
. آه . . نوش آفرین دلاور شانامه

سلما سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 22:52

سلام
منتظرشهامت نوشتن کلامتت هستم در وبم

. درود . حقیقت است . و راستی هم شهامت می خواهد !! .
. امیدوارم . راهی به مقصد داشته باشد .

sariye سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 18:57


چ خشنـــ....

. درود . در حیرتم . سخت هم . که چرا خشن ؟؟ .
. برای تو که تجسم مهربانی هستی . . برای تو که . سمبل
. خوبی و وفاداری هستی . . بهترین ها را همیشه آرزو کرده ام
. شاد و خندان باشی .

sariye سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 17:24

ب قول خودت چرا کامنتام تایید نمیشه؟؟؟؟

. با بهترین درودهایم . . گرامی اگر کامنت ها را خوانده باشی . .
. متوجه می شوی از خوان هشتم . دوستانی آمدند . و حتی
. خصوصی انتقاد که چرا رفتی . . و خب در روزهای آینده حتمن
. بیشتر خواهی دانست .
. وقتی خودت میدانی که اگر بناست کامنتی تائید شود . .
. نام شما در صدر قرار میگیرد

نسیم سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 15:52 http://lifecycle.mihanblog.com/

سلام بر دوست شاعر و همراه عطر زندگی.
اقا خسرو روزتوون مبارک.
امیدوارم مولود کعبه به شما بهترین عیدی ها رو بده و دلتون خوش و لبتون خندون سالیان سال کنار خانواده عزیزتون باشین.( اگه گفتین توش چیه؟....)

. با درودی صمیمانه . سپاس استاد . شما هم در پناه آن یگانه
. زاده کعبه به آرزو هایتان برسید . آمین .
. ماشاالله دارید فعالیت می کنید . . قدم از وبگاه
. عطر زندگی بیرون گذاشته اید . مقدمتان گرامی باد .

هیچکس سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 12:25 http://marzeghalb.blogsky.com

آپم

. درود . . با . تاخیر خواهم آمد . . و چه جایی بهتر از نزد شما
. بودن ؟؟؟

هیچکس سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 11:15 http://marzeghalb.blogsky.com/

به من فرمودید :
(. درود . . آمدی و شیرین سلامی . که شادم کردی .
. روزگارت شادمان باد . . در تو پیچیده شبی طوفانی . .
. بر تو باریده شبی بارانی . . بَر مژگانم آویخته دود
. چشمه دامن من . . بکدام رود ریخته بود ؟ .)
این علامت سؤال آخرش یعنی دارین از من می پرسید ؟ خودتون بهتر می دونید جوابش میشه : (به قلب هیچکس)

. درود . آفرین هر چند رشته تحصیلیت ادبی نیس اما . زود
. متوجه می شوی . . این علامت سُوال ابهام دارد . یکی چون
. شما برداشت می کند . دیگری جور دیگر . . اما . بیشتر
. این است که شاعر می پرسد بارانی که از چشمم در دامنم
. چشمه ای ساخته بود . . بکدام رود ریخته بود. آرایه اغراق
. قلب آسمانیت سلامت و شادمان باشد .

هیچکس سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 11:09 http://marzeghalb.blogsky.com/

کیبورد خودم نیست باید امانت دار باشم روز پدر مبارک راستی می خواستم بگم نمی دونم چرا هرچی رو کلمه ی سواط کار می کنی بازم جا داره
بنویس بنویس موفق باشی

. درود . از تاخیر در پاسخ تقاضای مورد عفو دارم . . بخدا سواط
. ندارم . . مدارکم را کپی کنم ؟؟ . .
. شما که از هر انگشتت هزارتا هنر . . می خواست بریزه . . که
. نشد .
. خب شوخی بود . . میریزه . . چه جور هم . .
. چشم می نویسم

ستایش سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 09:35 http://www.seta2013.blogfa.com

درود
خوب هستید جناب خسرو خان؟
روز مرد رو بهتون تبریک میگم...
راستش بعضی نوشته هارو باید کوتاه بنویسی مثل این پست من
"ما فکر میکنیم خیلی بلدیم اشتباه میکنیم چون زیاد حرف میزنیم"؟؟؟
این بهتر بود یا پست خودم؟
خب به نظر خودم پستم بهتر بود
بعضی از نوشته ها باید کوتاه باشن تا مخاطب از نظر خودش برداشت کنه چون ابعاد بزرگی داره ممکنه من با نوشتن یه چون مسیر فکری خواننده که شما باشید رو عوض کنم و به علاوه تمام منظور خودم رو نرسونم
"ما فکر میکنیم خیلی بلدیم چون زیاد حرف میزنیم"
ما فکر میکنیم خیلی بلدیم اشتباه میکنیم زیاد حرف میزنیم"
و....
البته میدونم که شما خودتون اینو میدونید
ممنون از نظر لطفتون

. درود . گرامی . با اندک بضاعت علمی و تجربه ای که دارم .
. قلم شما را می ستایم . استعدادی خدایی . نمیدانم چه
. رشته ای را برای تحصیل انتخاب می کنی . ولی با این جور
. نوشتن ها . . همان ادبیات و زبان فارسی بهترین گزینه
. است . . موفق باشید

یک دوست سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 09:23

سلام
روزت مبارک
فقط جهت تبریک آمدم ای.....مرد

. درود . . [ یک دوست ] را می خوانم و اشک هایم را از گونه ام
. پاک می کنم . . . . بانوی خردمند . هنوز هم بر
. تصمیم خود و تعطیلی [ خوان هشتم ] پای بند هستم . باید
. می رفتم . . . . نمی توانم بنویسم . . . . . متشکرم
. که آمدید و تبریک گفتید . ببخشید

سلما دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 22:55

سلام ودرود بیکران بر شما
روزتون مبارک اقای پدر
ان شاالله روزهای زندگیت با شادی در کنار فرزندانت بگزرد.



منمن همچنان منتظر راه حل وشهامتتان خواهم بود

. درود . آنچه می خواهم بنویسم را . . نباید بنویسم . . اما .
. می نویسم !!!!! . این تلخ ترین تبریک بود برایم . که اشک در
. چشمانم نشست . . از خداوند می خواهم . . روزی بتو . .
. روز مادر را تبریک بگویم .
. پروردگار یکتا آنقدر مهربان هست که این آرزوی من و تمام
. دوستانت را بر آورده کند . . آمین . . .باور دارم نهایت به
. مقام شامخ مادری دست می یابی

کاکتوس دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 22:27

کمی صبر کنید
می نویسم
بعد شما شع تونو بزاری. اینجوری بهتره
شما خیلی لطف دارید به من
فقط کمی صبر باید
البته تقصیر منه که زودتر نیومدم گزارش کار بدم

. تو شمسی و عالم را در زیر نظر داری
. وز پرتو خود روشن صد شمس و قمر داری
. نیز قلمی توانا . آن شعر . تلخ و سخت است . چنانچه کاملش
. بنویسی . جایزه نوبل باید بگیری .
. با وجود این . چشم . . منتظر خواهم ماند . و به امید موفقیت
. تو . . . نه . تقصیر هیچکس نیست . همه ی ما . وقت .
. نداریم .. در عین بیکاری
. موفق باشی.

کاکتوس دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 22:04

قلم هم نتوانست تاب بیاورد
هر وقت،وقت از تو گفتن می شود
جوهرش،قطره قطره ،
بر روی کاغذ چکه می کند .
کاکتوس

. درود . چرا ( وقت ) را تکرار کردی ؟ . .
. قلم هم نتوانست تاب بیاورد
. هر وقت ، زمان از تو گفتن می شود
. جوهرش . . . . الخ . .
. عالی بود . عالی . . ازش استفاده خواهم کرد .

نوش آفرین دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 21:47 http://www.nrar72.blogfa.com

الان عکسارو دیدی یانه؟؟؟؟
من از ادبیات تو چیزی نمیفهمم

. درود . شما لطف دارین . . بنده کاملاً ساده و سلیس می نویسم
. نه . . خیر . . ندیدم . یعنی هر چه صبر کردم کلیپ وا نشد .
. و من کم حوصله فرارررر

کاکتوس دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 21:47

سلام
روزتون مبارک
راستش از وقتی متنتونو خوندم نمیدونم چی بنویسم
سخته ...یه جورایی با مدل نوشتن من فرق میکنه
ذهنم درگیرش کردم تا بشه چیزی نوشت ولی فعلا هیچی
راستشو بخواین تمام داستانایی که قبلا در وبلاک نوشتم یه جورایی داره تو واقعیت اتفاق میوفته این باعث شده داستان ننویسم یکم ترسیدم

. درود . چون شما را در حد خود و کمی بالاتر می بینم . آن سروده
. را تکه تکه کردم . اصلا خودش در حالت عادی هم سخت است
. . . این سخن از قدرت قلم شما در افکار من
. سرچشمه میگیرد . . شعر کاملش را برایت می نویسم .
. با آمدنت خوشحالم کردی

ونوس دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 17:32

نظر مرا دیده اید؟!

. آمد آن دوست که دل شاد شد از آمدنش
. خیر مقدم که بود جای قدم چشم منش !! .
. درود . بر ملکه کوه های المپ . . وفادارترین همه ی
. عالم . . . در این وبلاگ این
. اولین اثر شماست . تا ببینم که در آینده چه می کنی .
. روزگارت شاد و خرم باد

ساریه دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 17:10

خواهش میکنم دوست عزیز
برو ببین میتونی پیدا کنی؟؟؟
اگ ی همچون جایی یافتی خبرم کن

پرنده 93 دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 14:28 http://parande93 .blogfa.com

سلام سال نو تون مبارک

. درود . متشکرم . کاش روز پدر را تبریک می گفتی که نزدیک
. است . . تبریک سال نو . . تاریخ
. مصرفش . . داره تمام می شود
. راستی . . این آدرس . . کار نمی کند
. دفعه دیگر آدرس سااااا لم بگذار

هیچکس دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 12:40 http://marzeghalb.blogsky.com

سلام

. سلام . راستی بعد از سلام . . دیگر شاسی های کیبوردت
. کار نکرد ؟؟ . . خب
. ی کلمه ی دیگر هم که مثلا روزت . . ای بد . . . ت مبارک
.

sariye دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 10:27

روزت مبارک دوست عزیز
......ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ........
پدر به گرفتاری هایش خندید تا کودکش بخندد کودک خندید تا پدرش گریه نکند....

. درود . گفته بودم . . کمال همنشین اثر خواهد داشت
. دیدی که تجربه دارم . . اینک آنقدر
. ادبی نوشته ای که باید از رویش ده مرتبه بنویسم
. متشکرم . مهربان .

نوش آفرین دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 05:29

وقتی احساس شادی و خوشحالی میکنی...احتمالا کسی برات دعای خیر کرده...برای همه طلب خیروشادی کن بزار این چرخه ی انرژی تا ابد ادامه داشته باشه....

. درود . . یک ماهی است که این وب را ایجاد کرده ام . و تا چه
. اندازه شانس و اقبال با دوستانی چون شمایان بمن روی
. خوش نشان داده است . باید که بخود ببالم . ممنون . زیبای
. دلاور شاهنامه

یک دوست یکشنبه 20 فروردین 1396 ساعت 22:14

ﺑﻌﻀﻰ ﻫﺎ ﻫﻢ ﻫﺴﺘﻨﺪ
ﻛﻪ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﺷﺎﻥ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﻳﻢ ،
ﺍﻣﺎ ﻭﻗﺘﻰ
ﺣﺮﻓﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﻣﻴﺎﻥ ﻣﻰ ﺁﻳﺪ
ﺩﻳﮕﺮ ﻧﻤﻰ ﺗﻮﺍﻧﻴﻢ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻧﻴﻢ..!
=========
سلام استادخوبی سفرخوش گذشت سال نومبارک برات بهترینها روآرزومی کنم اسمموننوشتم چون دیگه مزاحمت نخواهم شد امیدوارم درکناردوستان جدید خوش وخرم باشی بدرودتاهمیشه

. درود . میدانم از خوان هشتم تا اینجا آمده ای . . . .
. و زین پس هم خواهی امد . زیرا آن حسی که تو را آورده
. باز بر تو غلبه خواهد کرد . . و من چقدر خوشبختم
. که می توانم همیشه در انتظار چنین لحظه ای باشم .
. چشمانم را ببین که به در دوخته ام .

sariye یکشنبه 20 فروردین 1396 ساعت 19:36

وای دوست عزیزخیلی ناراحت شدم
امیدوارم هر مشکلی ک پیش اومده سریعتر رفع بشه

. درود . و نمیدانم چه اساسی مرا وادار می کند . تا اسپانیا
. بروم و در گوشه ای شهر کوچکی را بنام ساریه پیدا کنم
. و در مازندران روستایی تاریخی بنام . ساریه . . و . . و .
. اینک هم برایت صادقانه می گویم . . . اول باید به دیدن
. خوان هشتم در بلاگ اسکای بنام من بروی و ببینی چگونه
. از دوستان خداحافظی کرده ام . . گفتم بخارج کشور میروم .
. و اینجا را در کمال آرامش ایجاد کردم . . . اما . بازی روزگار
. یکی را بر آن داشت . تا اینجا مرا بشناسد و خبر برای دوستان
. خوان هشتم . . و آنان ناراحت . نیز . . خودم .
. ممنون از هم دردی و همدلی تو نازنین . ای همیشه مهربان

سلما یکشنبه 20 فروردین 1396 ساعت 19:34

درود برشما،قلمتان پرتوان ومانا

. درود . بارها نوشته ای غمم را هیچکس نمیداند . اینک این منم
. که باید بگویم . . غمی پنهان بدل دارم که کوچک می نماید
. وسعت خورشید . . غمی جانکاه و من . . . سخت است . .
. روزگارتان را شادمانه آرزو می کنم .

. یکشنبه 20 فروردین 1396 ساعت 17:04

آه من بگیرتت ......

فقط همینقدر که ناراحتم کردی
امیدوارم ناراحتی ببینی فقط همینقدربه اندازه من !

. درود . زمانی که به طرف داری از مجید نوشتی . .
. (( . . . زلال باشید . . . دیگران بدون هیچ وحشتی
. به آن ها اعتماد می کنند . . پس خوشا بحال کسانی
. که مایه آرامش دیگران هستند .
. این گونه نوشتن از یک دلقک آن هم برای من . . همان بهتر
. دیدم بروم تا مایه آرامش دیگران باشم . . تصورم این بود
. که شعر خداحافظی مرا درک کنید . . .
. من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی
. ولی با خفت و خواری پی شبنم نمی گردم .
. آری باید می رفتم . زیرا خردمندانه به رویدادهای اتفاق
. افتاده نگریسته بودم . . . زیرا با آن نوشته . . گفته بودی
. . برو !!

دریا یکشنبه 20 فروردین 1396 ساعت 14:31

سلام استاد خسرو مهربان . می بینم . در اینجا هم
دوستان جدیدی دارید . خوشحالم . اما . خوان هشتم
چیز دیگری بود . . هنوز هم بسیاری از شما می گویند
بخدا حقیقت می گویم همه از یکدیگر می پرسند
چرا رفتید . می ترسم روزی آدرس شما را بدهم
باز هم خواهم آمد که شما را هیچکس فراموش
نکرده موفق باشید . استاد مهربان

. درود . . شما یکی از با وفاترین دوستان من در طی حدود چهار
. سال وبلاگ داشتنم بوده ای . متشکرم . . نازنین که گه گاه
. بمن سر میزنید . . بالاخره آدرسم لو رفت . . به احتمال زیاد
. نفیسه مقصر اصلی است . و بعد هم یک بانوی شاعر که
. هیچگونه ارتباطی با هم نداریم . . چه می شود کرد .
. باز هم ممنون . . لطف ات همیشه زخم مرا التیام داد

sariye یکشنبه 20 فروردین 1396 ساعت 12:49

لایکـــــ....

. درود . لطفا به پاسخ کامنت خود در پست زمانه ما و سعدی
. نگاهی دوباره . . دلم سخت گرفته است . بیزار از هر چه
. بود و نبود . . . سخت است توصیف حالتم . بعد از چندین
. پیام از عزیزی و از وبلاگ خوان هشتم . . .
. متشکرم . از تشویق شما . . لطف دارید . و چقدر خوشحالم
. که مورد پسندت قرار گرفته است .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.