شب را چو گربه ای که بخوابد به دامنم ، من ناز می کنم

در تو پیچیده شبی طوفان ها ؟ / بر تو باریده شبی بارانی ؟ / بر مژگانم آویخته دود / چشمه های باران / به کدام رود به ریخت ؟ /

شب را چو گربه ای که بخوابد به دامنم ، من ناز می کنم

در تو پیچیده شبی طوفان ها ؟ / بر تو باریده شبی بارانی ؟ / بر مژگانم آویخته دود / چشمه های باران / به کدام رود به ریخت ؟ /

نت ندارممممم


دوستان گرامی  بعلت نداشتن نت  ( تعویض آن  )  یا از اداره


یا از کافی نت تماس خواهم گرفت .


همچنان در انتظار کامنت های  مهربانانه ی شما هستم 


دوستتان دارم

.................................................................

.................................

..................

نظرات 10 + ارسال نظر
ستایش دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 19:41 http://seta2013.blogfa.com

سلام
نه بابا فراموش نشدید فقط من دیگه امتحاناتم شروع شده دیگه نمیام تا بعد امتحانات

. درود . . و با آروزی موفقیت و پیروزی در امتحانات
. در انتظار می مانم . در ضمن می توانید با آدرس ذیل هم بنویسد
. http://khane8tom.blogsky.com
. . . آری . / خوان هشتم / خسرو فیضی . فعال شده است .
. ممنون از حضور منور شما

آقای دختر یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 ساعت 17:33 http://konkori95.blogfa.com

ببخشید
من نمیدونم چرا اینجوره

. اگر غم لشگر انگیزد که خون عاشقان ریزد
. من و ساقی بهم سازیم و بنیادش بر اندازیم
.......... درود و سلام بر شما گرامی . این ماجرا فقط
. به بد شانسی من ارتباط دارد . دقیقاً نیمه شب یلدا بدنیا
. آمدن . این مکافات را هم دارد
. ولی آنقدر خواهم نوشت . تا . . بنیادش بر اندازم

آقای دختر یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 ساعت 12:37 http://konkori95.blogfa.com

پاسخ:]
بخدا الان دلم‌میخواد گریه کنم:((((((((

بخدا بخدا بخدا نرسیدهههه
:(((((

ای خدااااا[گریه]

. درود . ای بی احساس بلاگفای بی حیا
. و چقدر کامنت هایی که حداقل به نظر خودم زیبا بودند . و یکی
. دوتا غزل . . ای خداااااااا چقد بدشانس ستم .

pooneh یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 ساعت 11:40 http://poonehshahi.blogsky.com/

سلام و درود بر شما
جناب فیضی می تونم خواهش کنم دیگه کدورتها رو فراموش کنید و توی وبلاگ خودتون و بقیه دیگه راجع به مسائل درگیریها تون چیزی ننویسید ؟ میشه لطفا" دوباره همه تون به وضعیت اول برگردید و با هم دوست و مهربون باشید ؟؟؟ من خسته شدم از بس کامنت های کشمکشها رو خوندم و گاها حذف کردم و بعضیها رو تایید کردم واقعا خسته شدم بهتره همه مون یاد بگیریم با هم خوب و دوست باشیم با هر درجه و مقطعی از سواد که هستیم در هر شغلی که هستیم حیفه بخدا وبلاگاتون رو با این درگیریهای بچه گانه ارزششو بیارید پایین ...
لطفا از حالا همه با هم دوست باشید و گوشه و کنایه و طعنه و توهین ممنون لطفا"

یا حق

. درود . گرامی . . خوش قلب ترین بانوی عالم . . من که
. چیزی نگفتم . آرزو کردم وبگاه چون گلستان . بانوی
. بی همتا گشایش و بدین خاطر خوان هشتم را فعال می کنم .
. دقیقاً آنچه که مهربانی شما می گوید .

sariye شنبه 23 اردیبهشت 1396 ساعت 21:20


ینی خدا پدر مادر حسودو بیامرزه ک اینقد حسووووود نبود

. سلام و درود بر شما و داداش شما
. خب صبر کن داداش من هم بیاااا د
. همه ی پست هام میشه . . . . داداشم
. این که حسودی ندارههههه

سوگل جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 16:13 http://delnashkan28.blogfa.com/

دل شود امشب شکوفا در زمین / می زند لبخند شادی بر زمین
آسمان ِ دل تبسم می کند / روی ماهت را تجسم می کند . . .
ولادت حضرت مهدی (عج) مبارک…

. درود . . و صد . درود . عذرم را پذیرا باش . هر چند تاخیر
. در پاسخ را گناهی نابخشوده میدانم . . .
. اما . کاش فقط قطره ای از گرفتاری های این چند روزه مرا
. می دانستید . . فقط قطره ای را . . نیز معلوم نیست
. این پایان یافته . . یا باز هم باید وقت بگذارم . از تو مهربان
. ممنون و متشکرم . با غزلی خواهم آمد و بهترین ها را برایت
. آرزو می کنم .

sariye پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1396 ساعت 12:27 http://zendegidobare44.mihanblog.com/

سلآم
آپمـ..
:)

. درود . خوش آمدید . دوست مهربان .

نوش آفرین چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 22:17 http://www.hejab95kh.blogfa.com

سلام...
معذرت میخام که سر نزدم..
مدتیه که اوضاع روحی و روانی خوبی ندارم.....
شعری رو هم که فرستادین مورد پسند واقع شد......مثه همیشه عالی.........متشکرم

. درود . و چه زود . امید که حالتون خوش و خرم بشود و با
. نشاط بنویسید . خوشحالم که سروده ام مقبول نظر والایتان
. قرار گرفته . . . برای اوضاع روحی و روانی هر شب زمان
. خواب یک مشت قرص هر چی بود بود بخورید خوبه خوب
. میشید

pooneh چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 08:35 http://poonehshahi.blogsky.com/

سلام و درود بر شما خسرو خان

عیدتونم مبارک[گل]

بیا و کمی آب حیاتم بده

ای منجی عالم نجاتم بده


ظهور کن و ظهور کن و ظهور

بیا و باظهور از غم نجاتم بده ...

"پونه شاهی"

. درود . عید شما هم مبارک . و این دو بیت هم عالی بود .
. در ضمن از گفته های از سر مهربانی شما در کامنت قبلی
. بسیار ممنون و متشکرم . اگر خبری شد . بمن اطلاع دهید
. متشکرم

sariye سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1396 ساعت 21:02

عــــ الان ک نظر دهی میهن بلاگ درس شده نت شما قطع شد

. درود . . به به . قاصدک چه خوش خبر آمده ای .
. ولی اکنون . . ای واای ن ت م !! . . بالاخره
. این نت کار دس من خواهد داد
. آمدم ببینم درُس شده یا نه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.