شب را چو گربه ای که بخوابد به دامنم ، من ناز می کنم

در تو پیچیده شبی طوفان ها ؟ / بر تو باریده شبی بارانی ؟ / بر مژگانم آویخته دود / چشمه های باران / به کدام رود به ریخت ؟ /

شب را چو گربه ای که بخوابد به دامنم ، من ناز می کنم

در تو پیچیده شبی طوفان ها ؟ / بر تو باریده شبی بارانی ؟ / بر مژگانم آویخته دود / چشمه های باران / به کدام رود به ریخت ؟ /

. . هرگز آدرس ایمیلی را اشتباه ننویسید . . 11


هرگز آدرس ایمیلی را اشتباه ننویسید 


مردی میان سال را سفری پیش آمد .  همسر زیبایش او را تا  پای   قطار

مسافر بری بدرقه  . و با بوسه ای  عاشقانه  دعایش کرد  .  مرد  . بعداز

به مقصد رسیدن  در هتلی  اقامت کرد که هر اتاق یک کامپیوتر داشت

بلافاصله برای  همسرش   ایمیلی نوشت   . .  . . ولی  از روی عجله  .  . .


آدرس  را اشتباه نوشت  !! .


در یکی از شهر ها  زنی زیبا  .  از خاک سپاری  همسرش  اندوهگین  بخانه

آمد  . یکراست بسوی کامپیوتر . تا پیام های تسلیت را پاسخگو باشد .

اما  . . بمحض خواندن  اولین پیام . جیغی بلند کشید و بی حال نقش  بر

زمین  شد . پسر جوانش  از اتاق بیرون آمد . . سر مادر را بر زانو گرفت

و جویای حالش . . مادر . مانیتور را نشان داد !! . . پسر جوان بسوی مانیتور

رفت و پیامی را که رسیده بود خواند . . . . نوشته شده بود . . . همسر زیبا

و مهربانم   . من  بسلامتی  رسیدم  . سفرم اصلا سخت نبود !! . . مردم  بی

خود می گویند سخت و جان فرساست . . اینجا که رسیدم  به هتلی رفتم  !!

آخر اینجا همه هتل میروند !! در هر اتاق یک کامپیوتر است !! . و من دارم

برایت می نویسم . . . کاش تو هم با من می آمدی  !! . . خیلی خوش می گذشت

کاری کن که به نزد من بیایی . . نترس . . اصلا ترس ندارد !! . . اینجا کسی

با کسی کاری ندارد  !! . زودتر بیا . فقط اینجا هوایش  خیلی گرم است . .

مانند این است که من به جهنم آمده ام . . تو  هم بیا . . حتی اگر جهنم باشد

در کنار هم  خواهیم بود . . دوستت دارم  !! همسرت  .

......................................................................................

..........................................

نظرات 21 + ارسال نظر
نوش آفرین دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 ساعت 14:29 http://www.hejab95kh.blogfa.com

قدیمی بود.....ولی یاد آوری شد برام....

. درود . خب نمی دانستم . وگرنه نمی نوشتم . همین که
. خاطره ای را یاد آورد . نشانه ارزشمندیست . ممنون از
. لطف شما .

ستایش سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1396 ساعت 22:30 http://seta2013.blogfa.com

خخخ
نع من همه کامنت هاتون رو جواب دادم...
و همه اش صرفا شوخی بوده
+اگه ناراحت شدید معذرت

. درودی صادقانه . اصولا طنز و شوخی و مزاح باعث شادی
. روح و روان آدمی می شود . . . شوخی و جدی
. شما دقیقاً همه بجا و منطقی بوده . . ولی اون پورشه مرا
. با زرنگی صاحب شدی هاااا

ستایش سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1396 ساعت 22:02 http://seta2013.blogfa.com

درود
مگه برای اینکه یه پست شما تکراری باشه حتما باید خوان هشتم رو خونده باشم؟
اینو چند سال پیش خوندم
من که جز یه کامنت(اونم بدون آدرس)ندیدم
ههههه یه ضرب المثلی هست که میگه آرزو بر جوانان عیب نیست...خوش باشید شما

. با بهترین درودهایم . هرگز اهل دروغ و ریا و کینه و عداوت
. نبوده و نخواهم بود . برایتان بسیار نوشتم . آنقدر که تصور
. کردم . مایل به ادامه ارتباط نیستید . .
. و دیگر هم نیامدم . تا آمدید و شادم کردید . .
. برایتان بهترین ها را آرزو می کنم .

ستایش سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1396 ساعت 16:36 http://seta2013.blogfa.com

درود
داستان،تکراری بود.
ولی یاد آوری لذت بخشی بود...یاد ایام گذشته...
کم پیدایید
نکنه میترسید ازتون پورشه بخوام؟؟؟؟

. درود . گویا تمام هزار و یک پست مرا در خوان هشتم .
. خوانده ای . می گویی تکراری . .
. نخیر خانم . بنده ده تا ده تا کامنت می گذارم . تا سرکار
. وقتی بیکار شدی . . ی . سری هم اینجا بزنی
. حواسم هست . . پورشه را که
. الآن داری مال من بود که / بخشیدم / بتو .
. مگر چندتا ماشین لازم داری

- دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 ساعت 14:14

از درون خستگان اندیشه کن وز دعای مردم پرهیزگار

. درود . مرا عادت نبوده که برای بی نام و بی آدرس بنویسم .
. اما . درونم می گوید . که انسانی والا صفت . انسانی که به
. راستی نجسم انسانیت است . برایم این چنین نوشته .
. محبت و مهربانی شما را قدر میدانم

معصومه دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 ساعت 13:25 http://www.chakavack01.mihanblog.com

رد پاهایم را پاک می کنم

به کسی نگویید

من روزی در این دنیا بودم.

خدایا..؟

می شود استعـــــفا دهم؟!

کم آورده ام ...!

. درودی پاک و مهر افروز . می خواهم برای شما بنویسم . اما .
. بیم آن دارم [ کم بیاورم !! ] و نهایت [ استعفا دهم !! ] .
. بسیار خرسندم که در / پرسه خیال در کوچه تنهایی / را
. مدیرش را . در وبگاه شب . می بینم و می خوانم . امیدم
. این که ارتباط صادقانه و صمیمانه ای که آغازگرش
. شده ایم . ادامه یابد . .
. دوست گرامی گوگل با یک مانع اجازه کامنت دهی را از
. مخاطب شما می گیرد . . جالب است بدانید . فقط
. برای میهن بلاگ این مانع وجود دارد . چه کنیم ؟؟؟؟

فیلسوف قزوینی دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 ساعت 10:17 http://http://jameolmozakhrafat.blogsky.com/

عالی بود
درود

. درودی صمیمانه . بر فیلسوفی واقعی . .
. خیلی خوشحالم کردید . که بعد از چندین کامنت و التماس
. بالاخره قدم رنجه کردید . . و چه لطفی که
. نوشته ام مورد پسند . فیلسوف قرار گرفت
. ممنون از حضورتان .

ساریهـ یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 22:28

الان باید بخندم
خود شیفته
من چی گفتم تو چی میگی
برو از خانومت بگیر انگشترو
وااااا

. درود . گرفتم . ولی یک دانه . . نه . . نه . خود شیفته
. توصیف من نیست . من افتادگی می آموزم تا کسب اندک
. دانشی . که پاسخم به کامنت شما . یک طنز حساب شده
. و [ به نظرم زیبا !! ] بود . چه کنم ؟ که برداشت شما کمی
. تا قسمتی ناعادلانه بوده . . اندکی تامل و مروری
. دو باره بر پاسخم . لبخندی زیبا را میزبان لب هایتان می
. کند

سوگل یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 21:33 http://delnashkan28.blogfa.com/

سلام ممنون از اینکه سرزدین.اگه به اسم فقط مینویسم لینک کنید بهتر .شمام با هر اسمی دوست دارین خبر بدین برا لینک.

. درود . چشم دوست عزیز . هر نامی که مایل هستید بنویسید
. تا به آن نام لینک شوید .. . در مورد بنده . می توانید
. نام خودم و نام وب را با هم بنویسید . . خسرو . شب .
. یا اینطور بهتر است . . شب . خسرو . .
. و یا هر طور دیگر که مایل هستید

sariye یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 21:08


دقت کن دوست عزیز اون ک فقط دست من نیس
دست منو دوستمه مگه ندیدی هردو دست راسته
خخخ
حالا اگ تو خاستی براهر 10 تا انگشتت حلقه بخر

. سلام . بر شما و دوست خوب شما . . اما اگر ولی
. مایل بودید برای دست راستم حلقه بخرید . 5 تا بیشتر
. نخرید . . چون دستم بیشتر از 5 تا انگشت
. نداره

ماه بانو یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 18:09 http://gandom1370.blogsky.com/

سلام چه جال بود

. درود . بانوی آسمانی . . آری جالب بود . فراموش
. نکنید آدرس را اشتباه بنویسید
. واااا ی بحالتان
. هر چند طرفداران جهنم زیادترند . .
. آخر در آنجا دیگر از گشت ارشاد خبری نیست که نیست
. نیست

آقای دختر یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 16:04 http://konkori95.blogfa.com

مرسی ک تشریف آوردین

. درودی پاک و مهر افروز . دوست خوبم . بسیار از آشنایی با
. شما خوشحال و خوشبختم . امید که شما هم مایل باشید
. این دوستی را چونان دامن خورشید ادامه دهیم .
. باز هم در انتظار شما خواهم بود .

آقای دختر یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 16:02 http://konkori95.blogfa.com

سلام اقای خسرو
دختری مبتلا به ام اس چون مبتلا به ام اسم
تو بخش موضوعات وبلاگ سمت چپ وبم روی بخش بخوانید کیلیک کنینن و اون بخش رو بخونین ..حتما حتما..ممنونم:)
من به یک اندازه تمایل دارم ک با تموم خواننده ی عزیز وبم ک وقتشونو میزارن و وبلاگمو میخونن در ارتباط باشم :)
خیلی خوش اومدین


:

. درود . خوش آمدید دوست خوبم . اولاً دانش بشری بجایی
. رسیده که ام اس هم درمان می شود . اما . بیش از 50%
. این روحیه شماست که به اثر بخشی داروها کمک می کند .
. روحیه ای شاد و سرشار از امید و پیروزی . . همین ارتباط
. با دوستان و از شادی ها سخن گفتن . خود بهترین دارو
. خواهد بود . با امید بسلامتی شما
. شما را با افتخار لینک کردم . می توانید مرا با نام
. شب . خسرو . . لینک کنید . متشکرم

نوش آفرین یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 15:55 http://www.nrar72.blogfa.com

یه پست گذاشتم با عنوان اسکلت......اون نقاشی تقدیمی من به تویه ....دیگه لازم نیست بری برج میلاد

. درود . نازنین دوست . . اگر بدانی چه بموقع آمدی ؟؟!!
. اگر دوستی چندین روز حداقل یک کامنت نداشته باشد .
. از لینک حذف خواهد شد . و تو به چنین مرزی رسیده
. بودی . . گو این که چندین نفر از مرز هم گذشته اند
. و بناچار . مجبور م حذف شان کنم .
. خب اینک با آن اسکلت چه باید بکنم . . آیا از دیدنش و از
. ترس سکته خواهم کرد . .
. و تو نجاتم خواهی داد

ساریه یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 06:38


سلام صب بخیر
خب ی جهنم داریم واس احمقااا
ی جهنم داریم واس شیطونکااا
ی جهنم داریم واس شیطوناا
ی جهنم داریم واس بدکارا
ی جهنم دیگ ایم داریم ک الان داریم توش زندگی میکنیم
با این وضعیتی ک آدما دارن این دنیام کمیتی از جهنم نداره

. آفرین . . توصیف جهنم ها . . جامعه ما و محدودیت ها
. ظلم و جوری که در پوشش مهربانی و خیرخواهانه اعمال می
. شود . آری دنیا را در جنگ و خونریزی می سوزد . . و بانیان
. جنگ . خود را خدای احساس و حامی بشریت قلمداد می
. کنند . . آفرین . . با بهترین درودهایم . بدرود .

خادم العباس شنبه 2 اردیبهشت 1396 ساعت 21:59

هیچ فقری از نادانی بدتر نیست و هیچ مالی از عقل سودمندتر نیست و هیچ تنهائی از خودپسندی وحشتناک تر نیست و هیچ مددکاری از مشورت بهتر نیست و هیچ عقلی چون عاقبت اندیشی نیست و هیچ حسب و نسبی چون خوشخوئی نیست و هیچ عبادتی همانند فکر کردن نیست

حضرت محمد صل الله علیه و آله و سلم..

سلام... چند تا از پست هاتون رو خوندم ،بسیار زیبا و جالب هستن ،، ممنون از زحمات شما برادر عزیز .. استفاده میبریم از مطالب جالبتون .طاعات.

. درود . . هیچ فقری از نادانی بدتر نیست و هیچ مالی از عقل
. سودمندتر نیست و هیچ . . . . عالی . بسیار عالی متشکرم
. چه خوب است . تمام مردم شهر این پندگوهر وار را آویزه
. گوش جان کنند . باز هم متشکرم

سوگل شنبه 2 اردیبهشت 1396 ساعت 20:17 http://delnashkan28.blogfa.com/

سلام ممنون از حضورتون .مطلب جالبی بود

. درود . خوش آمدید . دوست گرامی . خوشحالم مرا می خوانید
. لطفا چندی با ما همراه باشید که حمایت و تشویق های شما
. انگیزه ای بهتر نوشتن را در من تقویت می کند . از حضور
. منورتان ممنون .

sariye شنبه 2 اردیبهشت 1396 ساعت 19:10

ن دیگـ من ک برم اونجا شیطونای اونجا خود کشی میکنن میرن ی جهنم دیگـ
خخخخخ

. درود و سلام . بر شما که نمیدانستم تا این اندازه مظلوم
. و سربزیر هستید . . آفففرین
. بخودم . . که تا بحال دوام آوردم
. راستی مگه چندتا جهنم داریم ؟؟

sariye شنبه 2 اردیبهشت 1396 ساعت 18:51


قبولهـ
اکیـ
خخخخ

. درود . عزیز مادر فراموش نکنی . . یک پلیور پشمی با خودت
. بیار . . ی . وخ . گاز قطع میشه . . هوای زمستان
. هم که میدانی . . جهنم هم
. جهنم قدیم . . اینا همه تقلبی اند
. اونجا پر از شیطونه

sariye شنبه 2 اردیبهشت 1396 ساعت 16:31


گیتارم یاد میدن؟؟؟؟؟؟
ی جای خوب واس منم بگیر

. سلامی شاد و خندان . بر شما دوست مهربان . . بله در جهنم
. گیتار هم آموزش میدهند . . بلیط
. جهنم خیلی هم ارزون نیست
. روی سکوهای بالایی نزدیک . . ابی و داریوش . ویگن
. برات جا میگیرم

sariye شنبه 2 اردیبهشت 1396 ساعت 14:05


نکنه خودتـ........

. درود . آفففرین دوست خوبم . . یعنی من . . و اشتباه ؟؟ .
. تازه . . . . . من جهنم را دوست می دارم . . کمی فکر کن
. سرنشینان جهنم چه کسانی هستند .
. یکی از دیگری قشنگتر . . اهل موسیقی و فیلم و بازی . . و .
. و در بهشت . باید کنار آیت الّله جنتی بنشینی
.
. آری دوست خوبم . . من رفتم . جهنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.