شب را چو گربه ای که بخوابد به دامنم ، من ناز می کنم

در تو پیچیده شبی طوفان ها ؟ / بر تو باریده شبی بارانی ؟ / بر مژگانم آویخته دود / چشمه های باران / به کدام رود به ریخت ؟ /

شب را چو گربه ای که بخوابد به دامنم ، من ناز می کنم

در تو پیچیده شبی طوفان ها ؟ / بر تو باریده شبی بارانی ؟ / بر مژگانم آویخته دود / چشمه های باران / به کدام رود به ریخت ؟ /

. مرثیه ای برای خوان هشتم . . 10


مرثیه ای برای وبلاگ قبلی ام ، با عنوان . . خوان هشتم . . که نه  آن وب

فراموش می شود . و نه حشمت و عظمت اش .

آن وب دماوندیست  استوار .  طرفدارانش بی شمار


http://khane8tom.blogsky.com


دوستش دارم  و خواهم داشت . با همه ی آن عزیزانی  که سال ها

با من همراه و هم گام و هم آهنگ  بودند . و بسیار حمایتم کردند

هرگز فراموشم نمی شوند . . هر چند تعطیل کردن نابهنگام  وب

را بر نمی تابند . و سرزنشم می کنند .


اما . نمیدانند که باید می رفتم . تا همیشه بمانم .

و این سروده برای . . خوان هشتم . . و بی شمار عزیزانم 


من با صفای نیت پاکم گریه می کنم 

جایی که شب حصار حسادتش

بندی به پای آهوی خورشید می شود

من با صفای نیت پاکم  گریه می کنم 

جایی که آئین  صداقت 

آیینه تزویر می شود

جایی که باغ خزان زده یاد بهار می کند

من با صفای نیت پاکم گریه می کنم

جایی که عشق مُرده  و شور و نشاط هم 

.......................................................

.............................

............

نظرات 33 + ارسال نظر
atena چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 ساعت 19:57

استاد حیفه خوان هشتم نبود ؟!
خوان هشتم فقط با شما خوان هشتم بود
بدون شما از خوان هشتم فقط یه اسم مونده

. درودی صمیمانه . عزیز گرانقدر این . می تواند لطف شما باشد .
. امروز هم یک قصیده برای استادم سرودم . که گویای
. رنجم از / کسانی / که باعث شد خوان هشتم را رها کنم
. دیر نیست روزی . . اینجا هم خوان هشتمی شود . البته
. با حمایت دوستانی چون شما

pooneh یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 08:09 http://poonehshahi.blogsky.com/

سلام و درود من امروز بعد از چند روز به وبلاگم سر زدم غوغایی بود
همه رو جواب دادم تایید کردم از آخر دیدم که اشتباه کردم و به گفته ی عزیز حذف کردم

روز و هفته تون بخیر و خوشی

. درود . بانوی شاعر . دیرگاهیست که از دیدن خط آبی شما
. محروم هستم . . اینک خرسندم . بسیار هم . منتظر سروده ای
. از شما هستم . موفق و برقرار باشید . . .
. بسیار ممنون از حذف ها . . وقتی دلایل منطقی بی فایده
. باشد . لاجرم . هر دلقکی یکه تاز میدان می شود .
. میخانه اگر ساقی صاحب نظری داشت
. می خواری و مستی ره و رسم دگری داشت
. بیدادگری شیوه مرضیه نمی شد
. این شهر اگر دادرس دادگری داشت .
. این بداهه برای آنان که از منطق گریزان و گریانند . و خندان
. از دلقک ها . . متشکر از حضور با سعادت شما .

ستایش جمعه 1 اردیبهشت 1396 ساعت 18:43 http://seta2013.blogfa.com

درود
فکر میکنم سوء تفاهمی پیش اومده من فقط برای اینکه آدرس نذاشتید عصبانی شدم...
بقیه اشو باید با لحن طنز بخونید

بقیه اش شوخی بود...
اگه میخواید قالبش رو براتون پیدا کنم خخخ
راستی...وبلاگ خوبی بود(خوان هشتم)...

. درود . خب دیگر دیگر سلیقه است . ولی یک شاهکار بووو د !!
. عصبانی نشوید . راستی وبلاگ . .خوبی نبود . . حداقل 20
. پست آن را باید بخوانی تا بدانی چرا نوشتم . دماوندیست
. و در تاریخ خواهد ماند . . فقط چهار مقاله تحقیقاتی دارد .
. و سروده هایی دلنواز . . حکایتی است . . مگر نمی خوانی
. دوستانم متوجه شده اند اینجا آمده ام . . گله می کنند .
. خوان هشتم فراموش نشدنی است . هر گاه یک سری بزن
. و قسمتی را مطالعه کن .

sariye جمعه 1 اردیبهشت 1396 ساعت 16:47


ای کاش منم درس نمیخوندم
امروزا اینقد از همه چی خسته شدم کـ...
حالا واقعا چرا کر ه جنوبی؟؟؟؟؟
من خیلی از این چینیا. کره ای یاو وشبیه اینا بدم میاد

. درود . . . نه این که من خوشم میاد . .
. اگر درس نخوانید می شوید مانند من بی سواط
. بنابراین . . ز گهواره تا گور درس بخوان
. شاید رفتیم . . کره جنوبی . نزد جومونگ

آقای ساکت جمعه 1 اردیبهشت 1396 ساعت 15:04 http://mr-silent.blogfa.com/

[گل] !

. با بهترین درودهایم . دوست گرامی . مقدمتان گلباران . .
. چرا یک گل . . و دیگر هیچ ؟؟ . خط زیبای شما می توانست
. مایه دلگرمی من باشد . باز هم در انتظار شما هستم .
. موفق و پایدار باشید .

sariye جمعه 1 اردیبهشت 1396 ساعت 13:09


ن بابا مسافرت کجا بود.......
این هفته کلا امتحان دارم

. درود . آه . . . تصور کردم میروی مسافرت . خارج از کشور
. مثلا . کره جنوبی . . حالا چرا کره جنوبی ؟؟!!
. کاش من هم درس می خواندم !! . . میشدم مهندس
. دکتر

sariye جمعه 1 اردیبهشت 1396 ساعت 08:02


امروز ی روز خیلی عالیع امیدوارم برا توام همینطور باشع
شاید چن روزی نباشم شایدم فقط اومدمو کامنتارو تایید کردم
باز ناراحت نشی بگی ب من سرنمیزنی

. ای رفته از بر من رفتی که رفته باشی
. یا مصلحت بر این بود چندی نهفته باشی !!!
. درود و سفر خوش . . بارسلون . . رُم . . پاریس . . ونیز
. نهایت مانند ما فقیران . . کیش و امارت و آنتالیا و
. مثلا فقیریم

sariye پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 22:26

اوه اوه
کار ب آفتابو مهتاب کشیده شد

. درود . به نظر من کلمات می توانند معجزه کنند . .قدرت
. جادویی کلمات بقدریست که توصیف کامل آن محال است
. آنقدر زیباست این حیله گر مکار دوست داشتنی که راحت
. اسیرت می کند . و تو از این اسارت زندگی می یابی .
. همانطور که از ریاضیات می گویند . . کلمات هم دنیایی
. شگفت انگیز دارد . عاشقش می شوی . . عمری در پییش
. و خیلی کم . در پایان به ثروت میرسد . . این عشق آسمانی
. است . .

sariye پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 21:19


بدون شرح...

. درود . . و من زندگی دوباره ای را دوست میدارم که از احساس
. سرشار باشد . پیام قاصدک های سپید ناز باشد . مگر یک
. آسمان چندین ستاره یا ماه دارد ؟؟ . دلم مهتاب می خواهد
. و . . راستی هم !!!

sariye پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 18:36

اکیـ...

. درود . دوست گرامی . . دقیقاً زدی به هدف
. آفرین

sariye پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 17:19


من بلدمااااا ولی بت نمیگم
راسی صب ک میخاستم بیام برات نظر بدم نشد
ناراحت شدم فک کردم رفتی
اگ قرار باشه ی روزی بری ب من خبر بده

. درود . نازنین . هنوز راه بسیار طولانی و پُرپیچ و خمی را باید
. طی کنید . تا مرا بشناسید . اجازه دهید زمان خودش این کار
. را بر عهد بگیرد . شب . . بدون . . / زندگی دوباره / معنایی
. نخواهد داشت . . نگفتی سر گیتار
. کدوم طرفه . . . و یک خواهش .
. اراجیف را بی درنگ حذف و برای کسی هم نگوهید که اراجیفی
. آمد و من حذفش کردم . در سکوت حذف . و تمام .
. خودت را ناراحت نکن . . . . اینجا فضای مجازیست . که گرگ
. لباس میش می پوشد .
. روزگارت شاد و خرم باد .

sariye پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 07:26

ن منظورم زنداداش خودم نبود
منظورم خانومتون بود
قبلام گفته بودین ک خونوادتون گیتار بلد نیس

. درود عزیز گرانقدر . . نه این که بلد نباشیم . . بلدیم خیلی
. خوب بلدیم . فقط یک مشکل داریم . . وگرنه مسله ای نیس
. ما خودمون سلطان جاز و راک اندرول هستیم . با گروه
. بیتل ها همکاری می کردیم . .
. فقط همانطور که گفتم . . ی . مشکل داریم . . . اونم جزیی
. فقط . ی . نفر باشه بما بگه . . سر گیتار کدوم طرفه

کاکتوس چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 22:58

چقدر کنایه داشت
راستش من کلا ساده می نویسم برای همین یکم خیلی نوشتتون سنگین بود . شما همیشه لطف دارید و وقت میذارید ...ممنونم

. . . درود . عزیز گرانقدر . در سرودن قبل از هر کاری باید از مستقیم
. گویی پرهیز کرد . از عجله دوری کرد . از آرایه ها بیشتر
. استفاده کرد . آن طرحی که در ذهن دارید را با کلمات .
پرورشش دهید. . . اساساً فکر می کنید بند دوم! همین
. سروده زیادیست . بخوانید !!
. پنجره از مهتاب پُر است
. تو ماه را از پنجره می بینی
. فقط یک نکته باریک تر از مو اینجاست . که پنجره از [ مهتاب ]
. بمعنای نور ماه . سرشار است . و تو از پنجره [ خود ] ماه را
. می بینی !!! . شب نماد ظلم و جور . . نور . نماد پیروزی
. متشکرم . باز هم برایم بنویس .

sariye چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 22:18

ن دیگـ زنداداش عصبانی میشه

. درود . . آه . . ببخشید . . فامیل و اقوام هستند
. ببخشید . . ببخشید زودتر می گفتی
. اصن من رقص بلد نیستم

کاکتوس چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 22:12

سلام استاد
سرودتون بسیار جالب بود
با تصور خودم خیلی فرق داشت
خیلی جالب کنار هم قرار گرفتن
فقط سحر بی شکوه می اید
بعدش کفتا. ها میان یکم عجیبه
ازتون ممنونم که افتخار دادید و برای من نوشتید
ممنون

. . درود . معمولا سحر بخاطر هوای لطیفش . نسیمش . . و دیدن
. شبنم ها بروی برگ گل ها . دلپذیر است . و دقیقاً همان زمان
. است که بخانه ات هجوم می آورند . همه چیزت را در هم
. میریزند بخصوص کتاب هایت را . این است که سحر بی شکوه
.می آید و تو که نیستی . تو مدت هاست
. در زندان تاریک آسمان را از یاد برده ای [ اغراق ] سفری
. سیاه [ محدودیت جامعه ] فرسوده می شویم !!! .
. برایم بسیار وقت گذاشتی . . ممنون .

ستایش چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 21:37 http://seta2013.blogfa.com

درود
باشه یک رونوشت از پاسخم در اینجا توی وبلاگم جایگذاری میکنم
دستتون درد نکنه کی بیام برای قول نامه؟
نگران نباشید رانندگی هم بلدم
در ضمن بلدم چطور قالب وبلاگم رو عوض کنم ولی فعلا قالب دیگه ای به دلم ننشسته اینو بیشتر دوست دارم

. درود . . جدی جدی . . می خواهی صاحب یک پورشه بشی ؟؟ . . . . مگه من کارخونه دارم
. عسکشو گفتم . .
. باشه با این قالب قلابی هم میسازیم

sariye چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 21:18

ن من بهشون اطلاع میدم ک دورو ور شما ورجه ورجه نکنن

. درود . . نه . . . نه . . . نه . . . اجازه بده
. همه اش دور بر من باشن . .
. الکی هی بازوهامو میزنم بهشون
. الآن میام

ستایش چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 19:45 http://seta2013.blogfa.com

درودی دیگر
راستی یادم رفت بهتون بگم
لطفا توی هر نظر آدرس وبلاگتون رو بزارید

درودی دیگر بار . چشم . این هم آدرسم . . .
. اینجا که نه . . در وبلاگ دختری از
. باران و مه و برف و بهار

ستایش چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 19:39 http://seta2013.blogfa.com

درود
راستش از این قالب خوشم میاد عوضش نمیکنم
دوم من کی به شما پاسخ ندادم؟...میام توی وبلاگ خودتون نظر میدم دیگه جواب خودتونو توی وبلاگ خودتون میدم
حتما میخواید عکسشو بهم کادو بدید

. درود . خیر نازنین . . کار صواب این است که در پای سُوال
. پاسخ گویند . در اینجا . . من . نمیدانم . آنجا چه نوشته ام
. این است که قاطی می شود . . . دیدی نازنین . حیف از اون
. پورشه نبود دادم بهت
. در ضمن تمام دوستان با بنده هم عقیده اند . که قالب
. باید تعویض شود . . . .

sariye چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 18:47

خخخخ
ن بابا شوخی کردمم
ولی ما بیشتر شلوخ بازی میکنیم
بالشتامون ک بدون پر میمونن
دفه پیش نیومده بودی .....
این دفه میخای بیای

. درود . بالاخره پای من بی گناه را به مجالس و محافل خود کشیده
. انواع رقص ها را آموزش داده و با متکا حسابی برسرم کوبیده
. و من منگ بخانه میآیم

هیچکس چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 18:28

اصلا ی فکری اگه دیدم بچه های وب جنبه ندارن میرم بعد از انتخابات میام شایدم مجبور شدم تا مدت ها بعدش یا هیچ وقت دیگه نیام من که اسباب بازی نیستم نوشته ها و عکساتونو بهم تحمیل کنید بخواد اون طوری باشه تنهایی رو ترجیح میدم حیف از وبلاگ من با این همه عکسای قشنگ که بخوام نشون آدمای بی سلیقه بدم ی جوری میگی همه باید برخیزیم انگار من به خاطر سیاست اومدم با شما دوست شدم کی گفته فضای مجازی جای شلوغ پلوغه اصلا من که کاری به فکرای سیاسی شما نداشتم چرا برا من اون جوری کامنت میذاری دستورم میدی که حتما تأییدش کنم ! حیف اون همه احترام که تو جواب کامت شما بهتون گذاشتم گفتم (من نمی تونم این کامنتو تأیید کنم قربونتون برم موفقتتون با نگار به روی جفت چشام اصلا سر لوحه ی زندگیم فقط اسم کاندید نیارید من رو این چیزا حساسم ) هر وقت خواشتی کاندید وصل کنی به سیبل برو سراغ یکی دیگه من که که دشمن کشور خودم نیستم که بخوام به کاندید ها بی احترامی کنم

. درود . منظور از بچه های وب . . بنده و الهام هستیم ؟؟؟!!!!!
. اون وخ ما جنبه نداشته باشیم . میروید تا بعد از انتخابات
. و اصلا شاید دیگر بر نگشتید . . هیچ فکر کرده اید . اگر
. در انتخابات نباشید . . شورای نگهبان همه را رد می کند !!!
. هیچ فکر کرده اید اگر نیامدید . . ملت از گرسنگی تلف
. می شوند . عزیزم . وبلاگ شما فرزند شماست . . . می گویند
. بچه سوسکی از دیوار بالا میرفت . مادرش می گفت . . الهی
. من قربون اون دس و پای بلورین تو برم .
. از شما خواهش می کنم . در خوان هشتم . سلسله مقالاتی در
. مورد شاملو . سازمان سیا . دانشگاه گالفرنیا . شب های شعر
. و چگونگی چاپ کتاب / 23 سال / علی دشتی . و دلایل خشم
. و کینه توزی شاملو به ابَر مرد توس و جهان راکه نوشته ام
. بخوانید . برای درک مطالب آن . حتمن باید حداقل کاردانی
. را داشته باشید . در مورد حافظ هم همین طور . ثمره
. سه سال حضور در انجمن حافظ شناسان را در چندین پست
. نوشته ام . که باعث حیرت مخاظبان و حتی استادم شد .
. همچنین در مورد کهکشان نوشته ام . . به یک همچین وبلاگی
. چه می گویند . . اگر وبلاگ شما شاهکار باشد !!!! .
. من زیباترین و مشهور ترین شعر را برایتان نوشته ام . . که
. به سخره گرفته اید !!! . . . نصیحت من بشما . . آرام باشید
. بخوانید . . بپرسید بخوانید . . بپرسید . . خیلی آرام . . هرگز
. از اندیشیدن غافل نشوید . نیز . هرگز اسیر احساس نشوید
. موفق باشید .
.

هیچکس چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 18:06

می تونی صبر کنی تا به موقع اش آپ کنم قطعا سیاست من تو پستام مشخصه اما واضح نیست این روش منه چه شما دوست داشته باشید چه نداشته باشید برای کی همه چیمو رو کنم برای کسایی که کاملا درکم می کنن ولی تمام تلاششونو می کنن که هیچ خیری ازشون بهم نرسه یا برای کسایی که تا ی اشتنباهی می کنم می خوان جرواجرم کنن یا برای کسایی که کلا بوق تشریف دارن ؟ من سیاستمو برای کسایی می نویسم که هر چقدر هم غیر مستقیم حرف بزنم راحت به یقین می رسن روشنفکری یعنی این شما هم صبور باشید لطفا

. درودی دیگر . آیا کسی از شما خواسته که ( همه چیتونو !!
. براش رو کنین ؟؟؟ ) اگر برای من دارید درد دل می کنید . که
. مثلا هستند کسانی که منتظرند شما اشتباهی بکنی و با
. استناد به این اشتباه [ شما را جر واجر کنند !!!! ] همان
. کسانی که به نظر شما بوق تشریف دارن !! . ./ . جمله نا تمام /
. نیز این که شما چگونه حرف میزنید که . . . . . آنها می فهمند . ]
. بخود شما ارتباط دارد . و گفتنش لزومی نداشته و ندارد !!
. برایتان نوشتم روشنفکری یعنی چه . دیگر باید دانسته
. باشید . . . پس نمی تواند مرا صبور کند . وانگهی مگر من
. چه عجله ای کرده ام . تا نصیحت شما که کمی صبور باش !!!
. نوشتار من زمانی کامل می شود . که مخاطبم را نیک بشناسم
. بدانم دارای چه تحصیلات و چه نوع آگاهی دارد . و من شما
. را متاسفانه نمی شناسم . موفق باشی .

هیچکس چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 17:47 http://marzeghalb.blogsky.com/

فرمودید (. درود . لطفاً خیلی زود کامنت های مرا تائید کنید .
. اصلا رشته تحصیلی هم بشود حقوق سیاسی .
. مگر چه می شود . . اغا بفکر مردم
. بااااااااا ش . آخه مثلا روشنفکر هستید !!!
. من اگر بر خیزم . . تو اگر بر خیزی
. همه بر می خیزند
. من اگر بنشینم . تو اگر بنشینی
. چه کسی بر خیزد ؟؟؟؟ / . )
آقا خسرو من تنها شدن رو بارها تجربه کردم تو هم اگه تحملمو نداری ولم کن برو هرگز فراموش نمی کنم که بهم گفتی اغا و نمی بخشمت
فرمودید (. درود . با نگار موافقم . . عسک اون . ی . نفر که خیلی
. ازش بدمون میاد . . کاندید هم شده !!! بزار بزنیم
. با اون نوک تیزاااا)
از کی تا حالا وصل کردن کاندید ها به سیبل شده روشنفکری ؟ سیاست هر کسی هم به خودش مربوطه . همین الآن ی پست سیاسی کاملا واضح از قبل تو وبلاگ من هست ولی آدمی مثل شما بعیده بفهمه کدومه !

. درود . آه . . . تازه متوجه شخصیت بسیار خاص شما شده ام
. اول / آغا / اشتباه تایپیه . دوم هم بنده تصورم این بود که
. شما دانشجو هستید . نیز . روشنفکری و روشنفکر بودن
. به مدرک نیست . چه بسا یک دیپلمه لیدر یک جمعیت . یا
. حزب . می شود . روشنفکر جامعه شناسی است که از تاریخ
. و جغرافیا طبیعی و انسانی آگاهی دارد . و بر خود فرض
. می کند که این آگاهی ها را به دیگران انتقال دهد .
. الآن پست سیاسی در وب شما هست و من ندیدم / درست
. است / نه این که حالیم نشده . آمدم ببینم . آن پست را .
. از این به بعد . اگر طالب موفقیت هستی . قلم خود را بدست
. احساست نده . . انسانیت به اندیشه است و نه به احساس
. امیدوارم این نوشتار را عمیقاً درک کرده باشی .

sariye چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 17:21

این چ کاراییه ک شما میگین
مگه ما کافریم
ما مسلمانیم

. درود . کدوم کارا ؟ . . دس دس و جیغ و داد و آب
. پاشی و احیانا کیک مالیدن بصورت . همه حکایت شادیست
. و البته . . رقص تانکو . . یا . والس . . پارللکس . . خیلی
. آرام و همراه موزیکی آرامتر اجرا می شود .
. اما . آنچه در تصویر وب بود . شلوغ بازی را القا می کرد
. اصلا شاید خودم هم آمدم

sariye چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 16:01

اصنشم از ادبیات خوشم نمیاد
ولی باز خوبه 19گرفتم
من رو درسام خیلی تعصبیمااااااااا
ی بار دیگ بگی آشغال............
پورشت زیر آوار موند دیگ
من از ماشین خوشم نمیاد
پارتی رقص؟؟؟؟؟؟؟؟
خخخخخخ

. درود عزیز مادر . . اگر بدونی من چن کلاس درس خوندم
. تازه از ادبیات بدت می آید . . شدی . . 19 . . مثلا اگر خوشت
. می آمد . .. . میشدی هزار
. آفففرین . . تا صبح بزن و بکوب و ویسکی جانی واکر
. داغ داغ . . دس دس هوارتا . . کیک مالی هم دارین ؟؟؟؟ .
. لباس پاره کردن چی . . . یه پارچ
. آب سرد

هیچکس چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 11:09 http://marzeghalb.blogfa.com/

آقا خسرو شما فرمودید (. درود . با نگار موافقم . . عسک اون . ی . نفر که خیلی
. ازش بدمون میاد . . کاندید هم شده !!! بزار بزنیم
. با اون نوک تیزاااا )
من نمی تونم این کامنتو تأیید کنم قربونتون برم موفقتتون با نگار به روی جفت چشام اصلا سر لوحه ی زندگیم فقط اسم کاندید نیارید من رو این چیزا حساسم

. درود . عزیز همه کس . ای هیچکس . مگر اکابر
. نمیروی ؟؟؟ . حتی اگر رشته خیاطی هم بخوانی . . جَو اکابر
. وادارت می کند . به رویدادهای سیاسی و اتفاقات جامعه
. حساس شوی . و مشتاقانه . این مسایل را پیگیری کنی .
. آیا از خود پرسیده ای چرا . . . حاکمان خود کامه از دانش
. و آگاهی توده ها . . می ترسند . و پیشآهنگ توده مگر
. جز دانشجویان هستند ؟؟؟ . باید تهی از احساس و وجدان
. بود . و چشم بر روی همه ی بی عدالتی ها بست و فقط
. بخود اندیشه کرد . و این یعنی فراموشی . [ تو کز محنت
. دیگران بی غمی . . . . الخ . . ] نه . . ما . می بینیم . . درد
. را احساس می کنیم . آنگاه شعری خلق می شود . آنگاه
. صمد بهرنگی . / ماهی سیاه کوجولو / را می نویسد .
. و دیگران هم . . . . روزگار بتو می آموزد

سلما سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 23:05

سلام ودرود
امیدوارم که خوب باشید میخواستم یه تهدید سوزناک بنویسم براتون چند وقته میخوایید چیزی بگید ولی من وقکرم را مشغول ،،،این اخرین هشدارمپس به زبان شاعرانه نه ،بیایید وبرایم بنویسید با تشکر

. درود . . . تهدید . . چرا ؟؟ بکدامین گناه ؟؟
. خب باید وقت داشته باشم . یا نه ؟؟؟ . من همه امیدم آن
. که تو به آرزویت رسیده باشی .

sariye سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 22:28

ممنون

. درود . تو با فداکاری هایت . تجسم انسانیت شده ای .
. ز آدمی به جهان نام نیک ماند و بس
. به مهر کوش که گیتی به کس وفا نکند
. خب می خواهم مانند دوستانت . . تلگرافی بحرفم
. اما . نه تجربه اش دارم و نه بلدم . . همه اش بلند بالا
. می نویسم . . و تو مهربانانه تحمل می کنی .

ستایش سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 21:15 http://seta2013.blogfa.com

درود
وا مگه بده؟
بعد میگین همسرم پزشکه...فقط باید دید که خانم پزشک قبول میکنند که همسرتون بشن یا نه
خوبه که به شما مربوط نیست و میپرسید
+آهنگ مرگ قو رو دارم گوش میدم ...خوبه...معمولا اینطور آهنگ هارو گوش نمیدم ولی زیباست

. درود . عزیز مادر زمانی که از هنر حرف میزنیم . بیشتر
. احساسمان را بیان می کنیم . در این بیان . / غم / بطور
. خاص جایگاهی ندارد . که خودش بر زیبایی های هنر
. می افزاید . دقیقاً مانند همین مرگ قو . با همه ی غم انگیز
. بودنش . چقدر با شکوه و لذت بخش است . من در روز
. بسیار این شعر را با آهنگ زمزمه می کنم . . امتحان کن
. عجب لذتی دارد

sariye سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 21:05

سلاااااااام دوست عزیز
ازدسم ناراحتی
ناراحت نباش دوست عزیز من امروزا کارام ی مقدار بیشتراز خودمن
بحث مزاحمم ک جدیدا پیش اومده خیلی اعصاب خرد کنه
بخاطر همین زیاد سر نمیزنم

. درود . دوست عزیز . در فضای مجازی . وجود این چنین
. آدم های عقده ای بسیارند . اگر خودت را درگیر کنی
. بازنده بازی خواهی بود . اول باید . این چنین کامنت هایی
. را بی درنگ حذف کرد و دو دیگر این که نه تنها به آن اندیشه
. نباید کرد . که این اندیشیدن همان تلقین است که روح را
. میآزارد . در یک کلام . . حذف و تمام . . امید که حرف هایم
. تاثیری هر چند اندک داشته باشد . شادمان باش .

هیچکس سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 20:02 http://marzeghalb.blogsky.com/

خیلی احساسی و عمیق بود ...
منم موخوام گریه کنم ...

. درود . متشکرم گرامی . تا حدود زیادی از شما بخاطر سبک
. نوشتاری شناخت داشتم . میدانستم که احساساتی هستید
. ولی دور از حقیقت نیست . . با همه ی وجودم فریاد زدم
. من با صفای نیت پاکم گریه می کنم . . . . .
. ممنون از دوستی که وجودش سرشار از احساس است .

ستایش دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 21:04 http://seta2013.blogfa.com

درود
خوبه که قرص هاتون رو میخورید برای سلامتی تون خوبه
خوب شد بالاخره فهمیدید که نباید با من در بیوفتید
راستی مگه به خودتون شک دارید؟
دام پزشکا هم همکار روان پزشک ها میشن به نوعی

. درود . مهربان کاری نکنید که از دس شما . . . بروم خواستگاری
. یگ پزشک . . . د . . د د
. اصن قرص هاتو می خوری یا نه ؟ . . بمن مربوط نییییییی س
. اه. .

sariye دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 18:55

سلام
من ک نفهمیدم این قضیه وب قبلیت چیه و اینکه چرا بهشون گفتی داری میری خارج؟؟؟

. درود . عزیز گرانقدر . برای سُوال شما . باید پاسخی کامل
. و شایسته بنویسم . و تقریبا در همین حد برای بانو پونه
. شاعره محبوب . در پست / افکار شاعرانه / نوشته ام
. همین اینک . می توانی آن پاسخ را بخوانی .
. سپاس که نگرانم هستی .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.