شب را چو گربه ای که بخوابد به دامنم ، من ناز می کنم

در تو پیچیده شبی طوفان ها ؟ / بر تو باریده شبی بارانی ؟ / بر مژگانم آویخته دود / چشمه های باران / به کدام رود به ریخت ؟ /

شب را چو گربه ای که بخوابد به دامنم ، من ناز می کنم

در تو پیچیده شبی طوفان ها ؟ / بر تو باریده شبی بارانی ؟ / بر مژگانم آویخته دود / چشمه های باران / به کدام رود به ریخت ؟ /

. . نوروزتان خجسته باد. . .3


نو روزتان خجسته باد . .

نو روزتان هر روز . . . ..... هر روزتان نو روز

 

نو روز یعنی آغاز . . آغاز شگفتن غنچه های همدلی در

چمنزار پاک سینه ها . . آغاز مهر ورزی به قامت بلند

سرو نجابت . . آغاز دوست داشتن و عشق ورزیدن

نو روز یعنی دوباره زیستن و بی هیچ ملالی به فراموشی

غبار کینه ایام بر خاستن . . نو روز آغاز بهار . . و بهار

با شکوفه هایش معجزه مهربانی ها را به بار می نشاند  .

.......    ..........    ..........     ........... 


سال نو شد ، عید نو شد ، روز نو شد ، یار نو

بخت نو کن ، رخت نو کن ، کار نو ، افکارنو


آسمان نو شد ، زمین نو شد ، که از دور زمان

دشت نو شد ، کوه نو شد . باغ نو ، گلزارنو


چشم نو بین باز کن وز جلوه نوروز ببین

شاخ گل نو . سبزه نو . اشجار نو . ازهارنو


شاخه های پر شکوفه نو به نو گل می کنند

ساقه نو بین ، غنچه نو بین ، برگ نو بین ، یارنو


......... عید شما مبارک ............

..........................................................

نظرات 43 + ارسال نظر
نسیم چهارشنبه 9 فروردین 1396 ساعت 23:40 http://lifecycle.mihanblog.com/

سلام
سال نو مبارک باشه
همچنین تبریک بابت منزل نو در بلاگ اسکای.
راستی چی شد که خوان هشتم جمع شد و چرا این بار بلاگ اسکای؟
بهرحال امیدوارم که امسال سال پر از شادی نیکی و حال خوب برای شما و خانواده محترم باشه
ایام بکام.

. آمد آن دوست که دل شاد شد از آمدنش
. خیر مقدم که بود جای قدم چشم منش . . ... از یک غزلم
. درود دوست گرامی . . . چه عجب
. خوشحالم و بسیار هم .
. می گویند برای ماندن . باید در اوج رفت ( خدا حافظی کرد ) !!
. در وبلاگ . . . هشتم . تنی چند از اساتید دانشگاه . . شاعران
. و روزنامه نگار و بسیاری از دوستان . همگی وابسته و پیوسته
. بودیم . . . بیم آن داشتم . . این قصر پر شکوه فرو ریزد !!
. و من که حکیم توس نبودم . که نوشته ام . .. از باد و باران
. نیابد گزند . . در اوج رفتم . . اینک بنای جدیدی
. دارم می سازم به یاری دوست قدیم . چون شما و . . و . . و . .
. و البته دوستان جدید . سعی می کنم . زیبا و متین بنویسم
. با امیدی که مقبول نظر دوستان باشد . ممنون که یادم
. کردید .

pooneh چهارشنبه 9 فروردین 1396 ساعت 21:56

سلام عیدتون مبارک سال خوبی باشه براتون ببخشید دسترسی به نت ندارم

. با بهترین درودهایم . خیلی خیلی خوشحالم کردید . دیگر این
. افسوس بود بجانم که . . شاعر / روی ایوان حوادث / با من
. ارتباطی نخواهد داشت . و چه افسوسی :. اینک اما .
. شادمانم . و شادمانی تو را آرزو می کنم .

atena دوشنبه 7 فروردین 1396 ساعت 05:40

درود بر استاد خسرو مهربان
عیدتون مبارکا ....سال نوتون مبارک استاد
امسال
چه دعایی کنمت بهتر از این
گریه ات از سر شوق
خنده ات از ته دل


میگم استاد یه سوالی سخت ذهنمو مشغول کرده که چرا
خوان هشتم موند اونجا اونجوری
همه ی دوستاتون نیستن چرا ...
و اینکه مخاطبان جدیدتون ......چی بگم ...نمیدونم و نمیتونم قضاوتی کنم ..به هر حال لابد صلاح دونستین...
ولی من بد دلم برای خوان هشتم تنگ شد ...شما دلتون تنگ نشده ینی ؟؟بعید میدونم نشده باشه ...
صبح روز دوشنبتون بخیر و خوشی ....

. آمد آن دوست که دل شاد شد از آمدنش
. خیر مقدم که بود جای قدم چشم منش
. درود . نازنین . خواهش می کنم . آنچه می نویسم را با تمام
. احساست بخوان . . می گویند برای همیشه ماندن باید رفت !!
. در وبلاگ . . هشتم . سوای دکتر مهربانو و استاد محزونی دو
. سه تن از اساتید با هم بی اندازه وابسته شده بودیم . بیش
. از ده روز در مورد بستن وبگاهم اندیشه کردم . و آنگاه که
. نوشتم . .... بپایان آمدن این دفتر . . چشمانم لبریز اشک
. و در ادامه چون کودکی عروسک گم کرده می کریستم . .
. باور کردنش سخت است . . زیباترین جملات را برای وداع
. انتخاب کرده و نوشتم . نوشتم برای همیشه بخارج از کشور
. میروم . فقط برای شما ، ساحل ، عطر زندگی ، ونوس و
. پونه شاهی . حقیقت را نوشتم . آری . سخت است فراموشی
. آنجا و . . اینجا را سعی می کنم . زیباتر و دلنشین تر بسازم
. اندکی صبر و تلاشی شایسته آنی که می خواهم . .
. با حمایت شما گرامی فراموش نشدنی

sariye یکشنبه 6 فروردین 1396 ساعت 17:08

مرسی خوشحالم کردی
راستی دوست عزیزپارتی دگر چیست؟؟؟؟
ما جشن داریم اگر شماهم بسیار مشتاق هستید بفرمایید
منتظریم

. ای مطرب مجلس که سرت گرم شراب است
. آهسته بزن نغمه که آن ماه بخواب است
. مگذار که بیدار شود آن مه بی تاب
. تا گردش آن چشم همه خشم و عتاب است
. آن چشمه نوشی که تو سیراب از آنی
. چون چشم گشایی همه تصویر سراب است
. درود . و این هم ابیاتی از یک غزلم بود . تقدیم شما و جشن
. شما . و من هم مشتاق . . . اما . فاصله مکانی را حساب نکرده ای
. باشد برای بعدها
.

sariye یکشنبه 6 فروردین 1396 ساعت 15:45

واااااااامگه من دروغ گوم

. درود عزیز مادر . مگر من چه نوشته ام . . که شما چنین
. برداشتی کرده ای . وانگهی برایتان نوشتم . هرگز و هرگز به
. کسی توهین نمی کنم و دشمن نمی شوم . زندگی باید بر سه
. اساس استوار باشد . . پندار نیک / گفتار نیک / کردار نیک .
. و شما نه این که دروغگو نیستید . که شهامتی را در وجودتان
. می بینم که از گیوتین هم نمی ترسید و حقیقت را می گویی
. همچنان باش .

sariye یکشنبه 6 فروردین 1396 ساعت 14:21

ممنون از توضیحاتی ک دادی دوست عزیز

شمام خیلی مهربونین

. درود نازنین . داشتن وبلاگ به معنای کلاهبرداری نیست !!
. اینجا حداقل برای خودت واقعی باش . کمی دور از دروغ و ریا
. خسرو از ریا و تزویر تو بیا و پرده بر گیر
. دم آخر است و فردا که تو در نزد خدایی
. ممنون ای همیشه مهربان .

sariye یکشنبه 6 فروردین 1396 ساعت 14:07 http://zendegidobare44.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز
این سروده های ک برام میفرسی رو خودت مینویسی بااینکه از ی جای کپی میکنی؟؟؟؟؟؟

. درود عزیز مهربان . گفته بودم که در گذر زمان مرا از نوشته هایم
. خواهید شناخت . اندک بضاعتی علمی و ادبی و خرده ریزی
. تجربه از تلخی ها و شیرینی های زندگی و خواندن و خواندن
. اغلب سروده هایم را خودم مرتکب می شوم
. و اکر مطلبی از دیگران بنویسم . حتماً و حتماً منبع را ذکر
. می کنم . آنان که کپی می کنند و بنام خود . . بی شک
. انسانیت را . . . وجدانشان را . . فریب میدهند . و نمیدانند
. که در شب تیره نهفتن نتوان ماه درخشان

ساریه شنبه 5 فروردین 1396 ساعت 23:25

من چی میگم تو چی میگی؟؟؟

دوست من شبتون بخیر
راسی امروزا نمیای وبماااااا

. درود . بهترین ها را برای شما می نویسم . . شادی و نشاط را
. برای روزگارتان . و مگر چه باید می نوشتم که ننوشتم ؟؟!!
. من که برای شما خیلی نوشته ام !!! .
. شب خوب و خوشی را داشته باشید .

sariye شنبه 5 فروردین 1396 ساعت 22:15

ی سوال جنسی از مردا......؟؟؟؟؟؟
.
.
.
..
.
چرا اینقد جنستون خرابه

. درود . . . و من / در حیرتی لطیف / پرنده خاکستری را /
. تا پشت تپه های شقایق / بدرقه می کنم !! .
. آه . . می کشم و بر مظلومیت برادرانم . . . باران می شوم !!
. مردان را به دامن خورشید تشبیه کنید .
. متشکرم

سارا یکتا شنبه 5 فروردین 1396 ساعت 22:14 http://www.sarayekta.mihanblog.com

بازار جوشان هست .نیازی به تبلیغ نیست.

. درود . فصل یخ بر ورق منجمد نور بخواب
. . . . . فصل گل روی خط جاری خورشید بتاب
. و من تبلیغ نکرده ام . که فصل گل همان به که در خط روان
. خورشید بمانیم . خورشید زندگی شما درخشان باد

سارا یکتا شنبه 5 فروردین 1396 ساعت 21:22 http://www.sarayekta.mihanblog.com

من روانشناسیم خوب میباشد.روی حرف من حرف مزن ای خروس تنوع طلب .خخخخخ

. درود . خب نمیدانستم شما دکتر روان شناس هستید !! .
. چشم . از این به بعد . زیر حرف شما حرف میزنم .
.

سارا یکتا شنبه 5 فروردین 1396 ساعت 20:41 http://www.sarayekta.mihanblog.com

ممنون ای خروس تنوع طلب

. درود . عزیز گرانقدر . اگر می توانستم . خروس باشم . چقدر
. بخود می بالیدم . آخر خروس بیدار کننده مردم خواب زده
. است . خواب غفلت . . خواب بی تفاوتی و خود خواهی . . این
. است که روزگارمان بدین جا رسیده است . . . ما . . نیازمند
. خروس های بی شمار هستیم . تا بیدارمان کنند . آنگاه
. اجازه نخواهیم داد . غارتمان کنند . به بندمان کشند
. به دارمان آویزند . . آری خروس ها را ارج می گذریم .
. بیداریتان آرزوی من .

ساریه شنبه 5 فروردین 1396 ساعت 20:31

ن دوست عزیز منظورم اون نبود
ناراحت نشیاااااااااااااا شعرات خیلی قشنگن
فقط من امروزا من نیستم
معذرت میخام اگه ناراحتت کردم

. درود . خوب است بدانی هرگز از کسی دلگیر و ناراحت نمی شوم .
. هرگز به کسی توهین نمی کنم . ادب و ادبیات را دوست میدارم
. شادی و نشاط را مایه زندگی میدانم .
. این که سروده ام را می پسندی خرسند می شوم .
. روزگارت شاد و خرم باد .

ساریه شنبه 5 فروردین 1396 ساعت 18:32

دوست عزیز امروز تو فاز فک کردن نیستم
وگرنه ترجمش میکردم
باتشکر

. آب را باد چو بشکست بپیوند باز
. باد را صخره چو بگسست بیابد آواز
. و این یک حقیقت است که اگر صخره باد را در هم بکوبد .
. آوازی خلق خواهد شد !! .
. درود دوست گرامی . امیدوارم روز خوب و خوشی داشته
. باشی . . مهم نیست . خودت را ناراحت نکن . برای تفریح
. گفتم . آخر سروده های من به درد خودم می خورد .
.

sariye شنبه 5 فروردین 1396 ساعت 15:01

سلام دوست شاعر
ممنون ازبداهه ای ک برایم سروده ای

. درود . عزیز گرانقدر . خوشحالم که مورد پسندت شده . و مگر
. در تعریف از وب . نخوانده ای . / در تو پیچیده شبی طوفان ها
. بر تو باریده شبی باران ها / بَرمژگانم آویخته دود . . . . . الخ .
. راستی . . گفته بودی (( کسی معنای سخته نامت را نمیداند ))
. اینک . سروده ای که در تعریف وبگاهم نوشته ام را آیا می
. توانی باز خوانی کنی ؟؟ . امید که پیروز باشی .

ساریه جمعه 4 فروردین 1396 ساعت 20:14

اوووووووووووووووووووووووووووووووووه
شما حالتون خوش نیس
من برم
فعلا

. درود . این بداهه را هم اکنون برای شما سرودم .
. چو قایق از شب طوفان شکسته می گذرم
. ز موج و ماهی و گرداب . خسته می گذرم
. فراز جنگل پائیز خرمنی برگم
. که زیر پنجه طوفان گسسته می گذرم
. فقط باور کنید . . حالم خوش است . . و خیلی هم
. امید که حال شما هم خوش باشد

ساریه جمعه 4 فروردین 1396 ساعت 19:35

هردفه این موضوعو بیان میکنین مگه شما چن سالتونه؟؟
واینکه چرا درس و رها کردین؟؟؟
البته اگه مورد شخصی نداشته باشه

. درود . آنچه مسلم است . این که یک پیرمرد حوصله ساختن
. وبلاگ و پاسخگویی به خیل مخاطبانش را ندارد . در نتیجه
. هنوز جوانم . خب . . . نذاشتن ادامه بدهم !!
. و شما در یکی دو روز نباید انتظار داشته باشید . مدیر وبگاه
. . شب . . را بشناسید . حداقل اجازه دهید بعد از تعطیلات که
. دوستان دیگر برایم می نویسند . . نیز چندین پست دیگر
. رفته رفته به پاسخ تمام سُوالات خود خواهید رسید .
. آیا اینطور بهتر نیست ؟؟ تا من از خود بگویم .
. و مگر نه اینکه مُشک آن است که خود ببوید . نه آن که عطار
. بگوید !! به امید روزهای خوب و خوش آینده . . موفق
. باشید .

ساریه جمعه 4 فروردین 1396 ساعت 18:48

خواهش میکنم
ولی اگه یکم دیگ ب مطالعاتت اضافه کنی ب تاثیر ماه تولدم پی میبری دوست همچو فیل
باتشکر

. درود . در این مورد [ ادامه تحصیل ] ممکن نیست . شاید در
. آینده متوجه شوی . ولی . . . مطالعه !! . . چشم اضافه خواهم
. کرد و خیلی هم . . من همچو فیل ؟ ؟
. آفرین

سارا یکتا جمعه 4 فروردین 1396 ساعت 18:07 http://www.sarayekta.mihanblog.com

ﺍﻭﻥ ﭼﻴﻪ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﻲ ﺍﺯﺵ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻧﻤﻲ ﮐﻨﻴﻦ ﮐﻮﺗﺎﻫﻪ.
ﻭﻗﺘﻲ ﺍﺯﺵ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﻴﮑﻨﻴﻦ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﻴﺸﻪ.
ﻭﻗﺘﻲ ﮐﺎﺭﺗﻮﻥ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﻴﺸﻪ ﺍﺯﺵ ﺁﺏ ﻣﻴﭽﮑﻪ،
ﺳﻪ ﺣﺮﻓﻴﻪ ﺣﺮﻑ آﺧﺮﺷﻢ " ﺭ " ﻫﺴﺖ؟

.
.
ﺩﺭﺳﺘﻪ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺍﻭﻥ "چتره
ﺑﻠﻪ ﭼﺘﺮ ...
ﺑﭙﯿﭽﻤﺖ ﻻﯼ ﺳﺠﺎﺩﻡ ﺧﻔﻪ ﺑﺸﯽ؟ اسرائیلیه کثیف

. سلام و درود بر شما و این مزاح عالی
. خب بعضی ها واقعا منحرفن
. مثلاً . . اون چیه که زنان درازش را دوست دارند ؟؟!!!!!!!
. سه حرفه آخرش هم . . ر . . است
. چیه منحرفا . . عمر . . است . بی ادب ها
. ممنون که چیزهای خوب یادم میدهید

ساریه جمعه 4 فروردین 1396 ساعت 17:27

حوصله داری اینقد جواب مینویسیااااا
ینی تو میخای بگی من معنی اسممو نمیدونم...
درضمن ماه تولد و اسم از لحاظ روان شناختی رو شخصیت آدماا تاثیر میذاره
باتشکر

. درود ای خوب . این یک اصل است . در وبلاگ داری که پاسخ
. مخاطب را به درستی باید گفت .
. یا مکن با فیل بانان دوستی
. یا بنا کن خانه ای در خور فیل
. آنگاه که با فیل بانان دوستی می کنی باید خانه ای داشته
. باشی که بتوانی از فیل هم نگهداری کنی .
. باید پاسخی شایسته بنویسم . برای دوست خوبی چون تو .
. بنده چنین ننوشته ام . دانش و معلومات . نیز تجربه ام
. ساریه را هم چنان که نوشتم میداند .
. البته از شما هم آموختم . . که به معنای . دوننده . است .
. آری قابل قبول است که . . نام . . از لحاظ روان شناختی
. تاثیر دارد . . . اما . ماه تولد را تا کنون این چنین
. برآورد نکرده اند .
. بسیار ممنون که برایم با حوصله می نویسی .

ساریه جمعه 4 فروردین 1396 ساعت 13:56

ساریه ب معنای زن دوننده است ینی کسی ک هر کاری رو میتونه انجام بده
شخصیت آدمارو میشه از اسماشون هم فهمید درضمن من ی فروردینیم اگه سطح سوادتونو یکم ببرین بالا متوجه منظورم میشین
باتشکر

. با بهترین درودهایم . (( ساریه ب معنای زن دوننده است . . . . ))
. برای / دوننده / در فرهنگستان تعریف مشخصی وجود دارد .
. اما . نه به معنای کسی که هر کاری را می تواند انجام دهد .
. منبع و یا منابعی که به آن استناد کرده و چنین معنایی را استخراج
. لطفاً ذکر کنید . ممنون می شوم . .
. تا آنجا که میدانم [ و اغلب اساتید به آن معترفند ] این که
. / تقریباً / می شود شخصیت آدمی را از نوشتارش شناخت
. و البته . . تقریباً . . بنابراین . نام ها هیچگونه راهی برای
. شناخت شخصیت اشخاص نشان نمیدهند .
. نیز تصور بنده هم گام با محققان و پژوهشگران . این است
. که تولد در هر ماهی نمی تواند امتیازی برای آن نوزاد ماه
. در پی داشته باشد . چه فروردین و چه اسفندماه . .
. بنده اگر سواط داشتم می بردمش بالای برج میلاد
. که از همه بالاتر باشد
. و سپاس که معنای . . ساریه . . را برایم نوشتید و مرا از سر
. در گمی نجات دادید . ممنون دوست مهربان

sariye جمعه 4 فروردین 1396 ساعت 10:10

مگه من از شما اسم بهتر خواستم؟؟؟؟؟؟
از اسم خودم خیلی راضیم معنیش خیلی عمیقه هر کسی هم لیاقت این اسمو نداره

. درود . گرامی دوست . اول صبح عصبانی نشوید . و اما . نام شما
. مرا به تفکری عمیق و انگشت حیرت بر دندان که / ساریه /
. به چه معنا می تواند بود . نام یک شهر در اسپانیا / نام شهری
. در مازندران / نام کوهی . نیز نام شهری که طاهریان در
. آنجا حکومت می کردند . همه ی این ها / ساریه / نام دارند .
. اما . . . گویا دُردانه نام زیبای شما دارای معنایی است فراتر
. از سواط بنده . لطف کرده و بر من بیاموزید
. و بدین گونه مرهون شما خواهم بود . سپاس مهربان .

sariye پنج‌شنبه 3 فروردین 1396 ساعت 20:14

شمام لینکی دوست گرانقدر
درضمن اسم من سارینا نیست ساریه ست

. درود . به خدا اصلا به اسم شما نگاه نکرده بودم . . یعنی با
. دقت . . خودم خوشم آمده بود از . . سارینا . . و مگر کورم
. سواط هیچی . . کور که نیستم
. چرا عصبانی . . . من که اسم قشنگتری برایت
. انتخاب کرده بودم

sariye پنج‌شنبه 3 فروردین 1396 ساعت 14:27

چون خودتون گفتین اداره بانک منم در ادامه جوابتون گفتم ادارتون
واس من چ فرقی میکنه ک شما چ کاره این اخوی////

. درود . خب خواستم ببینم فرقی داره یا نه ؟؟!! .
. بازم که . . . اخوی . . .
. خب بنویس دوست عزیزم

sariye پنج‌شنبه 3 فروردین 1396 ساعت 14:25 http://zendegidobare44.mihanblog.com/

هر وخ لینکم کردی بیا بهم اطلاع بده بعد منم بلینکم
اکی؟

. درود . سپاس از این که اول . . توپو انداختی در زمین من .
. از دس شما با صواداااا چه میکشیم ماااا بی سواط هاااا
. خب رفتم نام شما را در پیوند [ فراموش نشدنی های من ]
. بنویسم . خوب شد ؟؟

sariye پنج‌شنبه 3 فروردین 1396 ساعت 09:21

واااااااااا
مگه الان من شمارو میبینم ک وختی شما رفتین ادارتون دیگ نتونم ببینم
چ حرفا....

. درود . گفته بودم بی سواطم . مقصودم این
. بود که بعداز تعطیلات . کمتر می نویسم . برای شناخت من
. باید هف هشت . . پست مرا بخوانید . آنگاه می توانید در مورد
. من قضاوت کنید . نگفتی لینکیدی مرا یااااا نه ؟؟
. مگه بعداز تعطیلات مدرسه نمیروی .
. موفق باشید .

sariye چهارشنبه 2 فروردین 1396 ساعت 23:08

چقد دیر جواب میدی؟؟؟
نکنه حرفات زده ب سرت

. درود نازنین . مگر با گوشی تماس داریم
. حرف هام زده . . . . اما . به سرم نخورد
. ببین شب عیدی . . می تونی مارو . . روونی کنی یا نه

sariye چهارشنبه 2 فروردین 1396 ساعت 22:54

اوووووووووه
شما حالتون خوبه..
من فک کردم ب شوخی ب این زبان مینویسین
نکنه کلا تو فاز ادبیاتین
الله اکبر
من برم قرصامو بخورم
خدا همه رو شفا بده
همه رو.......

. با بهترین درودهایم . گرامی دوست خوبم . نیک است . بدانید
. تا چه اندازه از این که با مصرف زیاد قرص ضد افسردگی . . باز هم
. دچار می شوی . . .
. با تماس از هرزت اباس می خواهم نجاتت بدهد
. دلم خوش بود . . که یک دوست خوب پیدا کرده ام
. یا امامزاده اصغرو اباس دوست مرا شفا بدهید
. بعد روسریم را گره میزنم

sariye چهارشنبه 2 فروردین 1396 ساعت 22:15 http://zendegidobare44.mihanblog.com/

اینجا بنویسم خوبه؟؟؟؟؟؟؟
سوال: فازتان چیست؟؟؟

. درود . و سپاس که با آدرس آمدید . و اما . ... فااا ز . . .
. ادبی می نویسم . . از غارت بیت المال می نویسم . از احمدی
. نژاد و رحیمی و مرتضوی و بابک و . . و . .و . .و . . و . . می نویسم
. و نهایت از درد مردمان . . از محدودیت ها . . از اسارت گرفتن
. زنان با نام ازدواج . از انسان بودن زنان . و می بینی که در جامعه
. زنان . [ سازندگان حقیقی آینده کشور ] هیچ ارزشی ندارند
. و این دردیست عذاب آور . . چقدر نوشتممممم

sariye چهارشنبه 2 فروردین 1396 ساعت 21:15

سال نوتون مبارک

. درودی دیگر بار . خوب شد یاد آوری کردم . وگرنه سال آینده
. را تبریک می گفتی
. سال نو شما هم مباااااا رک !!!

atena یکشنبه 29 اسفند 1395 ساعت 08:11

اندر دل من مها دل‌ افروز توئی
یاران هستند لیک دلسوز توئی
شادند جهانیان به نوروز و به عید
عید من و نوروز من امروز توئی

درود بر شما استاد خسرو مهربان ...امسالم با همه ی اتفاق های خوب و بدش ته کشید استاد ...بهترین رو برای شما و خانواده ی گرامیتون توی سال جدید ارزومندم ...امید که سال خوبی باشه برای همه مون ....
صبحتون بخیر و خوشی استاد خسرو

. درود . و صد . درود . نمیدانم چرا پاسخ من نمایش نداشته
. الآن برای چک رفتم و متوجه شدم . . اگر شما خوانده اید . چرا یاد
. آوری نکردید ؟؟ . . سه . سه بار نه هزار بار عذر می خواهم .
. برای آشتی . . آن چشم عسلی کوچولوی نازنین را هزارتا
. ببوس . . از جانب دایی خسرو .

کاکتوس شنبه 28 اسفند 1395 ساعت 16:16

سلام
ایشالا سال خیلی خوبی پیش رو داشته باشید
امین

. سال نو گردید و شد نوروز جم عید عجم
. بر عجم بادا مبارک مقدم نو روز جم
. مقدم نو روز همدم با نشاط و خرمیست
. محترم دارد طبیعت مقدمش را لاجرم
. درود . گرامی . در آغازین روزهای سال نو . . بهترین ها
. را برایت آرزو می کنم . شادو خرم باشید

بااران باش شنبه 28 اسفند 1395 ساعت 11:29 http://katty1394.blogsky.com

غیر از این قالب وبم همشون زشت بودن نیافتم

. درود . خوش آمدی دوست جدید و خوبم . من نظرم را در مورد
. قالب وبگاه شما نوشتم . اما . شما آنچه دوست داری مهم است .
. فصل یخ بر ورق منجمد نور بخواب
. فصل گل روی خط جاری خورشید بتاب .
. این بدایعه هم مال قالب شما . آمدن هایت را جشن میگیرم .
. شادمان باشی .
. اگر . . شب . . را لینک کردی . بگو .

باران باش شنبه 28 اسفند 1395 ساعت 10:24

ممنون سر زدی
و ممنون از نظرت

. صفای باغ چه حاجت مرا که یار عزیز
. ز در درآمد و چون گل صفا آورد !! .
. درود نازنین . به وبگاه . . شب . . خوش آمدی

فیلسوف قزوینی جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 14:26 http://jameolmozakhrafat.blogsky.com/

درود. عالی بود

. درود . کاش می توانستم خوشحالی خودم را . . از دیدن نام
. فیلسوف قزوینی . توصیف کنم .
. وبلاگ . و نوشته های پرمحتوای شما . مرا شیفته کرده
. بودند . و در این مدت همه ی افکارم که چرا نیامد . .
. در هر حال خیر مقدم که بود جای قدم چشم منت !!

سپیده مامان درسا پنج‌شنبه 26 اسفند 1395 ساعت 22:55

سلام پیشاپیش عیدتون مبارک

. به آشیان گرم من آمدی خوش باد
. ولی بگو چه کنم . با غم پریدن تو !!
. درود . بانوی گرامی . . ولی کو آدرس ؟؟
. آمدم در وبگاه . باران عزیز . تا حسابی از شما تعریف کنم
.

اسما پنج‌شنبه 26 اسفند 1395 ساعت 13:39 http://girl664400.blogfa.com

عیدتون پیشاپیش مبارک
ان شاء الله سال خوبی در کنار خانواده و دوستان داشته باشین و ب ارزوهاتون برسید

. درود . ممنون از دعایتان . . که این چنین برای شما آرزو می کنم .
. روزهایتان همه نوروز باد .

هیچکس پنج‌شنبه 26 اسفند 1395 ساعت 12:57 http://marzeghalb.blogfa.com/

فعلا در نظر ندارن آپ کنم تا ببینم چی میشه

. درود و سپاس . من نیز در انتظار خواهم بود .
. روزگارت شادمان باد

هیچکس پنج‌شنبه 26 اسفند 1395 ساعت 12:30 http://marzeghalb.blogfa.com/

آپتون فوق العاده بود نوروزتان پیشاپیش مبارک

. درود و آفرین . . بر / هیچکس / شادمانم که چنین فرهنگی
. در ذهن دارید . نوروزتان پیروز .

باران پنج‌شنبه 26 اسفند 1395 ساعت 11:32 http://baranoali.blogfa.com

سال نو شد ، عید نو شد ، روز نو شد ، یار نو...

عاقا همه چیز نو بشه ولی خدا نکنه یار نو بشه

درود بر شما. روزتون بخیر
باز هم متن و شعری زیبا و دلنشین
شروع سال جدید رو پیشاپیش بهتون تبریک میگم و برای قلب مهربونتون از خدای بزرگ بهترین ها رو میخوام

. و سلام و درود بر شما باد . و طبق معمول تشویق و حمایتم
. که . . مشوق من بوده اید . نوروزتان پیروز باد .

ماهی سیاه کوچولو چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت 21:44 http://mahisiyahekocholo.blogsky.com

درود بر آقا خسروی عزیز
حالتون خوبه؟

امیدوارم سال جدید برای هممون پر باشه از عشق و سلامتی و شادی و محبت و آرامش. و خنده های کش داااااااار.

اصلا باورم نمیشه داریم وارد سال جدید میشیم!

. با بهترین درودهایم . و چرا باور نمی کنی . . یک سال در انتظار
. این چنین روزی بودیم . . یک سال عمرمان را رایگان فروخته ایم
. تا این لحظه را نقد خریدار باشیم .
. زندگی تکرار زخم کهنه دیروز نیست
. بال های خسته ات را رو به فردا باز کن
. نو روزت هر روز . . لحظه هایت شاد خنده مهمان لب هایت
. اشک ها از شوق روی گونه هایت .

atena چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت 21:27

نرم نرمک میرسد اینک بهار
خوش به حال روزگار ...


سال جدیدتون به عشق استاد خسرو عزیز

. درودی صمیمانه . خوش بحال روزگارت . ایام هم به کامت .
. ممنون . که از من و عقشم یاد کردین

سارا یکتا چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت 20:54 http://www.sarayekta.mihanblog.com

سلام خسرو چی میگی
چی یاد گرفتی ازم؟ مگه من استادتم؟:
مامانت نمیفهمه بیای وب من نگران نباش
حرفای معنی دار رو مگه میفهمی تو؟

. درود . عزیز گرانقدر . . هییییس . . مامانم بیدار میشه
. داد و بیداد که از جون پسرم چی میخاین
. خب دارم یاد میگیرم دیگه . .
. عصبانی نشو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.