شب را چو گربه ای که بخوابد به دامنم ، من ناز می کنم

در تو پیچیده شبی طوفان ها ؟ / بر تو باریده شبی بارانی ؟ / بر مژگانم آویخته دود / چشمه های باران / به کدام رود به ریخت ؟ /

شب را چو گربه ای که بخوابد به دامنم ، من ناز می کنم

در تو پیچیده شبی طوفان ها ؟ / بر تو باریده شبی بارانی ؟ / بر مژگانم آویخته دود / چشمه های باران / به کدام رود به ریخت ؟ /

. به ابدیت می پیوندند . . .5


عشق . . و جاودانگی


سکوت وهم انگیزی مابین شان بر قرار شده . . هر دو بهم نگاه می کنند

نگاهشان  یک کتاب حرف میزند !! از ابدیت می گوید !! . افکارشان در


موج بلندی از عشق و احساس . . که لحظه ای دیگر سر بر سنگ سخت

ساحل مخالفت های خانواده هایشان . می شکند !! . در گیر عشق


جاودانه ای هستند . و جدایی را نمی دانند !! . هر دو بر بلندای عشق

و صخره ای عظیم ایستاده اند . . دست در دست هم  . به آن پائین


و رود خروشان  که چونان عشق شان حاریست می نگرند . و در لحظه ای

هر دو با هم پرواز می کنند . . . . . و به ابدیت می پیوندند . . .

..........................................................................

....................................

نظرات 33 + ارسال نظر
هیچکس پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 14:12

سرزدم

. درودی دیگر بار . . بله خواندم کامنت های شما را . اما . . .
. اگر نمی نوشتید که (( سر زدم )) . . من
. چه می کردم ؟؟؟

هیچکس چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 12:47

داخل وبلاگ بلاگ اسکای نظرتونو راجع به پست ها بگین داخل وبلاگ بلاگفا باهام حرف بزنید منتهی داخل بلاگ اسکای چون نمیشه ویرایش کرد کامنت شوخی های سبک نذارین که بتونم نشون بدم

. درودی دیگر بار . و من اصلا اهل نوشته ها و حرف های
. آنچنانی نیستم . بر اساس پست وبگاهی که میروم می
. نویسم . . نیز سعی می کنم . با همان لحن مخاطبم سخن
. بگویم . با وجود این تشکر از یاد آوری شما

هیچکس چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 12:41

http://marzeghalb.blogsky.com
http://marzeghalb.blogfa.com
اسم هر دوتا وبم مثل همه فقط بزنی بلاگ اسکای ی وب میاد بزنی بلاگفا ی وب دیگه میاد

. درود و سپاس از یاد آوری های سودمند شما . . .
. و همین بود اشکل کار . . رفتم بلاگ اسکای
. جدی جدی . . اما . بنده کجا شوخی کرده ام ؟؟
. ممنون از وقتی که برایم گذاشتی

سلما سه‌شنبه 15 فروردین 1396 ساعت 23:33

ببخشید که بیش از اندازه رفت وامد میکنم ،اگر خاطرتان مکدر شده از اینکه زیاد میام عذرخواهیم را بپذیرید
سعی میکنم زیاد نیام

. آمد آن دوست که دل شاد شد از آمدنش
. خیر مقدم که بود جای قدم چشم منش . . .
. خب می توانیم طور دیگری این نوشته شما را بخوانیم
. . . من سعی می کنم هر روز دو سه کامنت عاشقانه . شاعرانه
. صادقانه . ماهرانه برایتان بنویسم .
. این بود آرزوی ما
. تا همیشه در انتظارم

سارا سه‌شنبه 15 فروردین 1396 ساعت 20:47 http://www.sarayekta.mihanblog.com

یکی خیسش می کنه!!!
یکی سیخش می کنه!!!
یکی چربش می کنه!!!
یکی نرمش می کنه!!!
یکی بلندش می کنه!!!
یکی میخوابوندش!!!
مالِ یکی کوتاهه!!!
مالِ یکی بلنده!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
چه مکافاتی شده موی سر این جوونا
==========================
تو اتوبوس یه‌ دونه از این زن چادریا که فقط دماغشون معلومه بهم گفت:
خانوم موهات معلومه!!! این چه وضیعیه؟
منم گفتم: موی من هم مثل زبون شما سر جاش بند نمیشه دیگه !!!
ینی اتوبوس رفت رو هوا ها !! =)))
=============================
یه بار اومدم اسکناس پاره بدم راننده تاکسی اینقدر استرس داشتم نفهمه گفتم:

دست شما درد نکنه...همین کنار نگه دارین من پاره میشم!!!
=============================
میگم یه جوری لایک نمیزنید و کامنت نمیدین و وبم نمی یان که انگاری من بهتون سبد کالا ندادم!!!

بزن اون لایک لامصبو

. درود . . و درود . . . ای بااا با راننده
. طفلک . . میگم اینارو . . از کجا یاد گرفتی
. بخصوص زن چادریه که فقط . . دماغشون . . پیداست
. . . و چه جواب قشنگی
. آففففرین . . و اما مو سر پسرها را
. خیلی با ادبی .
. بقیه اش را هم می گفتی .
. سبد کالا هم مال خودت
. بااابا امشب مارو فیلم کردی

ستایش سه‌شنبه 15 فروردین 1396 ساعت 20:40 http://www.seta2013.blogfa.com

درود بر جناب خسرو خان
خوب هستید که ان شاءالله ؟
ببخشید این چند وقت اصلا به نت دسترسی نداشتم وگرنه حتما یه پست میزاشتم و سال نو رو تبریک میگفتم حداقل
الانم توی فکر یه پست خفن(!)هستم که یکمی شبیه پست قبلیم باشه
اگر هم پیدا نکردم توی همون پست سال نو رو تبریک میگم دیگه
دیگه ببخشید من بهتون سر نزدم

. صفای باغ چه حاجت مرا که یار عزیز
. ز در در آمد و چون گل صفا آورد . .
. درود . داشتم خودم را برای یک وداع تلخ و زود هنگام
. آماده می کردم . . و نمی دانستم به کدامین گناه مورد
. خشم و قهر قرار گرفته ام . . که آمدی
. خفن ؟؟ . . قدری ملایم تر
. حالا که اومدی ممنون گرامی .

سلما سه‌شنبه 15 فروردین 1396 ساعت 18:51

سلام بر استاد ادب
خیلی جالبه هردوتا ادرس یکی هستن ولی ادرس اول به انطرف ناکجا اباد میبردمان .راستی چرا اینگونه است ؟
چقدجالب انگیز شده دنیای وبلاگا وقتی شما با کامنت های زیباتون انگار همه انان که این وبلاگ ها را رها کرده بودن وسوار بر اسب مجازی در دیگر عرصه هایش ب تاخت وتاز میپرداختن را،بازجمع نمودید ،خیلی قشنگه فعالیت در وب ها،من ب شخصه تشکر میکنم از شما ،
شادوپیروز باشی

. درود بانوی گرامی . چه جالب توصیف کردین . (( آنطرف
. ناکجا آباد )) آن هم یک آدرس .
. و اگر نیامده بودید چه می شد ؟؟
. فکر می کردید من به وبگاه شما نمیآیم
. در هر حال محبت کردید . ممنون و متشکرم .

کاکتوس سه‌شنبه 15 فروردین 1396 ساعت 16:59

ممنون از وقتی که گذاشتید
دفعه ی بع. سعی میکنم بهتر بنویسم

. درودی پاک و مهر افروز . و این من بودم که باید قدر دان
. محبت و گذشت تو باشم . . و چه زحمتی که نثری را تبدیل
. به نظم کرده بودی و چه زیبا هم . باشد با هم در سرودن
. همکاری می کنیم . و بعد مجموعه را بنام من چاپ و پخش
. می کنیم
. خب . بنام هر دو نفرمان

سلما سه‌شنبه 15 فروردین 1396 ساعت 15:18 http://sarneveshtsabz2.blogfa.com

درودی دیگر
آدرس از این واضح تر مگه داریم

. به آشیانه گرم من آمدی خوش باد
. ولی بگو چه کنم با غم پریدن تو
. درود . دوست گرامی . واااای اگر نمی آمدی .
. و من حیران که این آدرس ها تفاوتی ندارند . . اما . یکی به
. ناکجا آباد میرود .
. الآن میآیم و باز می گویم . سپاس مهربان

سلما سه‌شنبه 15 فروردین 1396 ساعت 11:20 http://sarneveshtsabz2.blogf.com

درود بر استاد ادب
امکان نداره ادمای خوب و مهربان مثل شما از یاد بروند
تا این گیتی برقرار است یادتان نیز جاودان است
وبلاگ شما و صددرصد کامنت هاتون توی وبلاک دوست عزیزم باران سرشار از انرژی مثبته ،ان شاءالله همیشه سرفراز باشد وماندگار

. درود . دوست عزیز . در آن وبلاگ هم تقریباً همه ی دوستان
. از سر لطف و محبت به دانش آموزی چون من لقب . استاد .
. داده بودند . و شما هم یادگار آن دوران . از لطف شما ممنون
. آری در پایان آن وبلاگ پستی گذاشته ام . که خود گویای
. روان آن وبگاه می باشد . . .
. بله برای باران عزیز هم چندتایی غزل نوشتم . که همه اش
. تقصیر این ماهی است . . گفتم
. با من بیا قنادی . . با می فروش
. میرود . . من هم برایش غزل نوشتم
. از لطف شما هم ممنون و متشکرم . . .
. بخصوص از آدرس . .
. این آدرس مرا به ناکجا آباد برد

هیچکس سه‌شنبه 15 فروردین 1396 ساعت 10:03 http://marzeghalb.blogfa.com/

درود این همه مدته ادامه مطلبم داره خاک می خوره تازه الآن فهمیدی ادامه مطلب دارم ؟ حالا چی کنم رمز بدم ؟ پس اون وبلاگی که میگفتی قبلا ساختی کوش چرا بهم نشون نمیدی ؟ بعدشم ی سوال چرا جنابعالی داخل وبلاگ خودت ی جور به کامنتا جواب میدی داخل وبلاگ بقیه ی جور دیگه جواب میدی ؟

. درودی دیگر بار . . این هم آدرس وبلاگ قبل از این وبگاه . .
. khane8tom.blogsky.com . . اما باید وقت بگذارید تا
. بخوانید . . در ضمن . این که جور دیگر می نویسم . فقط
. می تواند نوع نگاه شما باشد . که سوادم همین اندازه
. هست

هیچکس سه‌شنبه 15 فروردین 1396 ساعت 09:53 http://marzeghalb.blogsky.com/

دوست عزیز آمدی دیدی هشتا پست همگی کوتاه بودند و مطالعه فرمودی ولی دریغ از یک کامنت تو وبلاگ بلاگ اسکایم منتظر بودم حداقل از یکی از پستام خوشت میومد خیلی زحمت کشیدم حتی تو پستی که برای سال نو نوشتم به اسم (سال خوبی داشته باشیم :)) هیچ کامنتی نذاشتی

. درودی صمیمانه . گرامی دوست خوبم . این آدرس را هم
. لینک می کنم . تا دیگر از بنده گله ای نداشته باشید . در ضمن
. یک کامنت خوووو ب برایتان نوشتم . امروز هم برای یکی
. از آن 8 تا می نویسم . . هیچکس
. عزیز . [ این هیچکس چه کارها که نکرده !! ] .
آمدم عزیزمادر .
. . آدرس بلاکفا را ندارم . لطف کنید .

pooneh سه‌شنبه 15 فروردین 1396 ساعت 07:26 http://poonehshahi.blogsky.com/

سلام و عرض ادب

عذر خواهم که نتونستم بیام و سری به نوشته های شما و دوستانم بزنم باور بفرمایید اسفند و فروردین ماه هایی هستند که اصلا دوست نمی دارمشون چون هم کارهای شرکتمون زیاد میشه هم کارهای خونه و چون مادر بزرگ خونواده ست همه ی خواهرا و برادرم از راه دور میان شهر ما و خونه ی ما و ما همیشه این دو ماه درگیریم حتی وقت کم میاریم باید خدمات خوب ارائه بدیم تا مادرجان عزیزم راضی باشه از مون ...
می خواستم بازم تبریک بگم ترسیدم عصبانی بشید

. در صحبت خود امروز شیرین سخنی دارم
. وز صحبت شیرینش شیرین دهنی دارم
. درود . . وقتی با یک شاعر صحبت می کنی . بهتر است با
. یک بیت به استقبالش بروید . شاعرگرامی . از میان آن همه
. دوست . تنها شما را دعوت کردم . اگر رویای عزیز را هم
. دعوت می کردم . زهرای مهربان و دیگران . . . . بنابراین
. نگران نباشید . هر زمان که وقت داشتید با خط آبی خود
. یک سطر . . شادم کنید . اما . در مورد این پست اصلا نظری
. ننوشتید . . متشکرم که یادم هستید

نوش آفرین سه‌شنبه 15 فروردین 1396 ساعت 03:53

سلام......
هیچکس به منم گفت اسمش هیچکس نیست ولی اسم واقعیشو نگفت

. درود . بر یکی از زیباترین زنان دلاور ایران زمین
. نوش آفرین . . آری هیچکس بمن هم نگفت چرا هیچکس
. است هیچکس نامش هیچکس نیست نام مستعار هیچکس
. هیچکس است همه جا می نویسد هیچکس نیستم هیچکس
. را انتخاب کرده ام هیچکس خودش گفت هیچکس نیست
. زیرا هیچکس نامش نیست هیچکس . . هیچکس . . میگمااا
. عزیز مادر چندتا از اون قرص ها دم دستت بده . .
. اینجا آب هست سرم
. درد گرفت از دس این هیچکس
. آخر نام دیگری نبووو د

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 15 فروردین 1396 ساعت 03:30

آقا خسرو سلام
من منظور بدی نداشتم از جوابی که برای کامنت تون نوشتم. عذر می خوام

. درودی دیگر بار . متاسفانه و شاید هم خوشبختانه هنوز
. وقت نکرده ام بیایم و پاسخ کامنت خود را بخوانم . باشد
. خار هم عزیز است که اگر نباشد گل تنهاست
. کما این که . . رقیب . . نباشد عشق شیرین نمی شود !!
. ممنون ای همیشه مهربان .

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 15 فروردین 1396 ساعت 01:12

چشممم زود زود میام

. درود . زیباترین ماهی همه ی دریاهااااا .
. خب با یک دسته گل از نوشته های قشنگت بیا و کلبه
. شب . . را منور کن . و چه غزل ها که در وبگاه باران عزیز
. برایت نوشته ام . امید که بخوانی و بپسندی

کاکتوس دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 21:38

برقرار بود سکوتی سخت ،برفراز قله ی کوهی
که زیر پاهایش موج ها عشق بازی می کردند
و پرندگان سرود زندگی می نواختند...
سکوت بود ،
سکوتی پر حرف میان دونگاه سرخ عاشق
که به مسلخ گاه جنون اورده بودنشان ان ها را
پیران عاقل سرزمینشان،به جرم عشق
تضاد عجیبی بود میان میل به زندگی و جاودانگی
سکوت بود ،
سکوتی سخت میان دو نگاه سرخ عاشق
ناگهان قطره اشکی، برافروخت اتش شوق را
پرندگان زیباتر از همیشه ،نواختن سرود زندگی را
وعشق بازی عجیب موج ها لرزه بر اندام کوه افکند
دوعاشق در اغوش گرفتن روح یکدیگر را
پرواز انها را به سوی جاودانگی برد‌.

. بر قرار بود سکوتی سخت ، بر فراز قله ی کوهی
. زیر پاهاشان خروش موج ها عشق می آموخت
. آسمان چشمان نمناکش
. عمیق دره ای را مرگ می دید
. و زوجی عاشقانه پای بند تا نیستی
. یا باهم .
. خانه هاشان سخت دشمن
. ز چشم پاره خورشید خون فرو می ریخت
. تو گویی این دو عاشق جسم و روحی یک بودند
. به روی زندگی با اشتیاقی آتشین
. گشوده آغوش پیش باز میرفتند
. صدای شیون دوری
. شکسته در گلو بغضی
. و پروازی بلند تا دره جاوید
. زلال روح و آب در هم
. خروشان تا ابد راهی
. . . . درود و صد درود . . اگر دقت کرده باشی . موسیقی
. کلمات را شکسته می بینی . همانطور که در نظم وزن باید
. رعایت شود . سروده اولیه بسیار نزدیک نظم بود . در اینجا
. خواسته بودی داستانی را بسرایی . که معلوم است . سخت
. است . و توانایی فوق العاده ای را می طلبد . . . اما . جمله های
. کوچکی داری . . که جدا جدا خیلی دلچسب و قشنگن .
. پیران عاقل سر زمینشان . . . . نه آهنگی و نه احساسی . .
. و عشق بازی عجیب موج ها لرزه . . . . . واقعا عالی
. و البته اکنون من هم مانند خودت خسته . . باشد یک روز
. دیگر و یک شعر دیگر را با هم میسازیم

کاکتوس دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 18:39

برداشت ازاد از نوشته ی شما

سکوتی سخت بر فراز قله ی کوه
تلاقی دو نگاه سرخ مضطرب
پیش رو
عشق ....ابدیت
پشت سر
افکار پوچ سالخورده
لحظه ای درنگ
زمزمه ی یک شعر
پرواز را به خاطر بسپار
پرنده مردنیست...
تلاقی دو نگاه سرخ مضطرب
پیوستگی دو روح
پرواز

با احترام
کاکتوس

. درود و صد درود . اول این که نوشته من نثر است . .
. و یک قطعه ادبی . که شما تبدیلش کرده ای به یک سروده
. بسیار زیبا . . و در مدت زمانی اندک . . کاش
. عجله نمی کردی . این شعر باید ویرایش شود . کمی دیگر
. پرورش وقایع مابین عشاق . . خواننده را بیشتر درگیر
. می کند . و من هرگز به این شعر دست نمیبرم . خودت
. یکبار دیگر دستی رویش بکش . . آن وقت متوجه تجربه
. من هم می شوی . . عالی هست . نیز عالی ترش را در
. انتظارم . . . باور دارم آنقدر زیبایش می کنی که عاشقانه ای
. برایش بنویسم . . منتظرم .

کاکتوس دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 18:28

چی باید بنویسم که ننوشتم ؟

. درود . براستی اگر کامنت بعدی نبود . . نمی دانستم
. مقصود شما چیست . . مگر نوشته ام که باید
. مطلبی می نوشتید ؟؟ . چنین چیزی را یادم نمی آید
. خب برویم مطلب بعدی

نوش آفرین دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 17:58

حسود حسود هرگز نیاسود
هیچکس برای من هیچکس نمیشع
من منظورم اون آقایی هست که اسمش هیچکسه ها
فهمیدی؟؟؟؟

. درودی دیگر بار . . بخداااااا طنز بووو د .
. خب من هم اسمم را می گذارم . . هیچکس
. همه اش تقصیر . . این دوست خوب خودم هست . . که
. آدرس وب دومش را گم کرده ام . . و در این یکی برایش
. می نویسم . . در ضمن چند دفعه می نویسی که هیچکس
. برایم هیچکس نمی شود خب همین کافی بود فهمیدم
. که هیچکس برایت هیچکس نمی شود
. هیچکس که نامش هیچکس نیست
. هیچکس نام دوم هیچکس است فهمیدی
. خود هیچکس بمن گفت هیچکس نامم نیست هیچکس را
. انتخاب کردم هیچکس نفهمد هیچکس کیست . هیچکس
. . سرر ر ر م درد گرفت

نوش آفرین دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 17:52

حالا دیگه منو مسخره میکنی؟؟؟؟!!!
میشه بگی کجاش اشتباهه دقیقا؟؟؟
میخای رمز وبمو بدم بری درستش کنی(من به شما اعتماد کامل دارم)
خب دیگه خلاصه هرکسی تو رشته خودش مهارت داره
اه اه اه
اصن معذرت میخام خوب شد؟؟؟؟
ولی ب نظر خودم متنش ایرادی نداره(متنش ماله آهنگه اگه ایرادی هم هست از من نیست)

. درودی به زیبایی نام اهورا مزدا . به بزرگی فلات آریایی
. به گرمی آتشگده فارس و به زرینی برگ های اوستا .
. بر نوش آفرین گرامی دوست خوبم . . . که سخت عصبانی
. شده . آنهم از یک نوشته طنز [ به نظر خودم زیبا !! ]
. وبعد هم خواستار شده اند که دیگر آسوده نباشم
. و چرا . . خب ادبیات
. خوندم گناه که نکردم
. گفتم معمولاً کیبورد خراب میشه . . معمولا . . افتاد ؟؟
. خب ب ب ب پس نوشته خودت نبوده
. باید منبع را می نوشتی . . . و راستی از این که تا این حدّ
. بمن اعتماد دارید . بخود می بالم . متشکرم . . متشکرم .
. ولی اصلا نباید می نوشتی . . ( مسخره ) این حرف به
. اندازه کافی و خود بخود زشت هست . . و شما در نظر من
. نوش آفرینی تحصیل کرده . و هم نام یکی از زنان تاریخ
. پُر افتخار ایران زمین هستید .
. تا فهم سخن کند مخاطب . . . می کوش در اختصار مطلب .
. این بیت الساعد !! تقدیم شما

هیچکس دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 16:16 http://marzeghalb.blogsky.com

پست جدید و عاشقانه اتونو خوندم بسیار زیبا بود سپاس
گذارم

. درودی دیگر بار . ممنون از این که مرا می خوانید . این لطف
. شماست . خوشحالم مورد پسند قرار گرفته

باران دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 16:15

درود و وقت بخیر

خوندم. عاشقنه و پر احساس بود ولی غمگین
روز و روزگارتون خوش

. درود بانوی ارجمند . بله خودم زمان نوشتن . کمی از بی رحمی
. و قساوت قلب خودم . . عصبانی شدم
. ولی جاودانگی را دوست میدارم . . الآن به وبلاگ های دوستانم
. در خوان هشتم میروم . و می خوانم که برایم چه ها می نویسند
. خوشحالم . در اوج رفتن . . یعنی برای همیشه ماندن .
. روزگار شما هم قرین خوشبختی و سعادت

هیچکس دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 16:14 http://marzeghalb.blogsky.com

سلام و درود بر شما دوست گرامی 8 عدد پست جدید گذاشتم مطالعه بفرمایید و ما رو از نظراتتون محروم نکنید با تشکر و سپاس فراوان

. درودی صمیمانه . 8 پست . . و اتفاق را که پست های
. کوچک را دوست میدارم . دوره آنالوک ها بپایان آمده .
. اینک دیجیتال ها حوصله خواندن رُمان را ندارند . . پست های
. کوچک طرفدارترند . باشد دوست عزیز آمدم

pooneh دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 14:53 http://poonehshahi.blogsky.com/

سلام و درود
سال نو رو خدما شما و خانواده ی محترمتون تبریک عرض می کنم
امیدوارم تنتون سالم دلتون شاد و عمر طولانی به کمال داشته باشید و همیشه پیروز و موفق باشید .

. حال من خوش بود و خوشتر شد ز فیض مقدم تو
. خیر مقدم ای که هستی صاحب فضل و تقدم .
. با بهترین درودهایم . و این چندمین بار است که تبریک
. گفته ای . و من ممنون . . اما . مسله این
. نیست . . . یک ماهی هست در وبگاه خود هم نیستی
. یک شاعر . . آن هم چون شما با همه ی احساس چگونه
. یک ماه هیچ می نویسد ؟؟!! . . براستی نگران
. بودم . شعرهایت را دوست میدارم .
. آمدم تا سروده جدیدی از تو را بخوانم

سلما دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 14:44

سلام اقا خسرو
خوان هشتم چرا سکوت کرد
همیشه فکر میکنم همینکه پای من بازشد ب خوان هشتمتان
شمارا از انجا بیزار کرد
وراهی دیار دیگری چون شب گردیدین
مانا وسرفراز باشید استاد

. از من ای مه صد تمنا وز تو ای گل یک تبسم
. وز من ای گل صد تقاضا از تو ای مه یک تکلم
. درود . عزیز گرانقدر . تصور کرده بودم فراموشم کرده ای
. اینک سخت خوشحالم . و چرا بدون آدرس ؟؟ .
. می گویند برای ماندن . . باید رفت . . . و من در خوان
. هشتم و در اوج رفتم . دل بریدن از دوستانم یک مرگ
. بود . و من پذیرفتم بمیرم . . اما . بمانم .
. نیز نمیدانی با آمدنت چقدر خوشحالم کردی . تا همیشه
. چشمانم را برایت به در دوخته ام

نوش آفرین دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 13:27 http://www.nrar72.blogfa.com

سلام
عذر میخام جسارته ولی شما که اینجا نیستین بفهمین مشکل از کیبورده یا سیستم....یا مثلا مثل من رشتتون کامپیوتره؟؟؟؟
مشکل از ویندوز بود که عوضش کردم و حالا هم درست شده و منم برای پاسخگویی به کامنت های شما آماده ام.....ممنون که برام وت گذاشتین و برام کامنت گذاشتین

. درود . بر یکی از قهرمانان شاهنامه حکیم توس . نوش آفرین
. دلاور و زیبا . . معمولا کیبورد نمیزند که
. چند بار خاموش و روشن کردن سیستم درست می شود
. . . پس شما مهندس
. تشریف دارید . . بنده هم کاملاااا بی
. سواااط . .
. و خب سپاس که شما هم برایم وقت گذاشتین . فراموشم
. نمی شوید

کاکتوس دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 08:41

جالب بود ...
از
باد
مرا
بوی تو
آمد امروز
شکرانه ی آن
به باد دادم دل را...

"مولانا"

. درودی صمیمانه . یکی دو سالی می شود . برایم ماهیانه
. کامنت می گذاری . . مگر یارانه میدهی
. . . گفته بودم گلچین ادبی خوبی
. هستی . . آفففرین . زود به کامنت های من پاسخگو باشد
. و زودتر اینجا آفتابی شو

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 13 فروردین 1396 ساعت 22:18 http://mahisiyahekocholo.blogsky.com

بخند جانم بخنددددد
نه واااجب شد من اون عسک رو بردارم

خاک وچوک یعنی چی؟ فکر کنم یعنی خاک تو سرم نیدونم!

. درود . آنقدر شادمانه برایت نوشتم . . تا از آن برزخی که
. برای خودت ساخته بودی نجات حاصل کردی . .
. گر چه روی تو ز نزدیک ندیدم اما
. عکس ات از دور بود شاهد جذابی تو
. حااااالا اون عسکم ور داری
. خاکو چوک . نمیدونی . . چرا نوشتی
. بی اح . . . س . جای نقطه ها را پُر کنید لطفا
. زود زود بیاااااااااا

sariye یکشنبه 13 فروردین 1396 ساعت 15:31 http://zendegidobare44.mihanblog.com/

تصادفی با یه نفر آشنا میشی ولی بعدش کارت ب جای میرسه ک باا قطار تصادف میکردی کمتر درد میکشیدی

. درود . یکی از آرایه های علم بدیع . . ابهام . . است . آنچه
. نوشته ای . ابهام دارد . . می توان گفت . با آن شخصی
. که آشنا شدی . یک کلاهبردار و شالاتان حرفه ای و بی رحمی
. بوده . کاش با قطار تصادف می کردم . اما با این شخص آشنا
. نمی شدم . . . .
. می توان گفت با شخصی آشنا شدم . . و در مدت کوتاهی
. چنان شیفته صداقت و شخصیت و دانش و ادبش قرار
. گرفته ام . که اگر از نزدم برود . . درد فراق بدتر از
. تصادف قطار می کُشدم . .
. خب نازنین . کدامین یک را ترجیع میدهی

sariye یکشنبه 13 فروردین 1396 ساعت 08:51 http://zendegidobare44.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز
متن زیبای بود
با این آهنگی ک من الان دارم گوش میدم پستت پرمعناتر شد

. درود . سیزده فروردینتون بدر . . دشمنانتون در بدر .
. روزگارتون خوش و شادتر . زندگیتون استوارتر .
. زمان نوشتن این قطعه ادبی . . دل خودم گرفت از بیرحمی
. خودم . . اما . می خواستم مقام
. عشق را جاودانه و استوار . نه تنها بر ستیغ کوه ها . که بر
. کهکشان ها هم یاد آوری کنم . و به قولی . .
. از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر
. یادگاری که در این گنبد دوار بماند .

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 13 فروردین 1396 ساعت 00:16

خاک وچوک
دستمو ول می کنی؟؟؟

همیشه یکی هست که ماهی رو نجات بده

. سلام . . . اما . تنهایی تا برسی به رودخونه
. من چقد می خندم
. اون یکی . . مگر خدا باشه . . وگرنه بین زمین و هوا
. راستی . . خاک و چوک . . یعنی چی
. ببین یه عسک چیکارا می کنه هاااا

ماهی سیاه کوچولو شنبه 12 فروردین 1396 ساعت 23:10

سلام

خوندم آقا خسرو. زیباست

. درود عزیز گرانقدر . . آیا موافقی ؟؟
. با هم از صخره ای عظیم به رود عشقی خروشان
. بپریم .
. البته امکان دارد . من دست شما را ول کنم
. اون وخ تنهایی به ابدیت می پیوندی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.